کد خبر: 44211
A

نماینده کازرون: بازداشت‌شدگان ناآرامی اخیر آزاد شدند، مگر آنها که «مسئله خاصی دارند»

نماینده کازرون گفت: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولان امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود. حسین رضازاده در خصوص اینکه بازداشتی‌ها از سوی کدام نهاد دستگیرشده‌اند؟، گفت: نیروهای امنیتی اعم از مأمورین انتظامی، یگان ویژه و ممکن است نیروهای سپاه و همه نهادهایی که در جهت برقراری نظم تلاش می‌کردند، افرادی را بازداشت کرده باشند. حسین رضازاده افزود : طرح تقسیم کازرون دو ماه پیش در وزارت کشور متوقف شده بود. اعتراض های انجام شده در هفته های اخیر به دلیل استفاده افراد مخالف دولت از تریبون های مذهبی و رسمی بوده است آنها با پخش شایعات مردم را تحریک کردند تا به خیابان بیایند در حالی که مدت ها پیش طرح تقسیم کازرون متوقف شده بود .

نماینده کازرون: بازداشت‌شدگان ناآرامی اخیر آزاد شدند، مگر آنها که «مسئله خاصی دارند»

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران حسین رضازاده نماینده کازرون در خصوص تعداد بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر در کازرون اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تعداد زیادی از افرادی که در بازداشت بودند تاکنون آزادشده‌اند.

او ادامه داد: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولین امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود.

رضازاده گفت: در راستای وظایف قانونی‌ام پیگیر هستم که حقوقی از بازداشتی‌ها تضییع نشود و حقوق شهروندی این افراد رعایت شود. البته صحبت‌هایی هم شده و من پیشنهاد‌هایی در جهت آزاد شدن این افراد داده‌ام. مسئولان امنیتی ازجمله استاندار هم نگاهش همین است تا به افراد بی‌گناه و کسانی که تحت تأثیر شرایطی قرار گرفتند و حرکاتی انجام دادند کمک شود و کسی بیش از این خسارت چه معنوی و چه مادی نبیند.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه بازداشتی‌ها از سوی کدام نهاد دستگیرشده‌اند؟، گفت: نیروهای امنیتی اعم از مأمورین انتظامی، یگان ویژه و ممکن است نیروهای سپاه و همه نهادهایی که در جهت برقراری نظم تلاش می‌کردند، افرادی را بازداشت کرده باشند.

رضازاده با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کازرون آرام است، گفت: شرایط در کازرون خوب است. مردم شهرستان کازرون به‌ویژه مردم مرکز شهر مردم با اصالتی هستند که می‌دانند چه کسانی به دنبال برهم زدن نظم و امنیتشان هستند اما درهرصورت از جاهای دیگر و مناطق دیگر یکسری افراد در اغتشاشات دخالت کردند و امیدواریم که با کمک خود مردم امنیت شهر برقرار شود. با نیروی نظامی و تهدیدها امنیت شهر برقرار نمی‌شود ولی با کمک مردم می‌توان امنیت شهر را برقرار کرد که در حال حاضر به همین شکل است.

او در خصوص روند تقسیمات کشوری، گفت: بحث تقسیمات کشوری بنا بر خواسته‌های مردم در حال اصلاح در وزارت کشور است و بر روی این طرح کار می‌شود. در راستا و چارچوب قانون اصلاحاتی انجام خواهد شد

 

حسین رضازاده افزود : طرح تقسیم کازرون دو ماه پیش در وزارت کشور متوقف شده بود.  اعتراض های انجام شده در هفته های اخیر به دلیل استفاده افراد مخالف دولت از تریبون های مذهبی و رسمی بوده است آنها با پخش شایعات مردم را تحریک کردند تا به خیابان بیایند در حالی که مدت ها پیش طرح تقسیم کازرون متوقف شده بود 

منبع:انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر