کد خبر: 44265
A

کدخدایی: درباره "گفت و گوی ملی" با آقای جنتی صحبتی نکرده ام!!

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به دلیل اینکه در مجلس رفت‌وآمد دارم آقای مازنی‌ پیش من آمدند و مسائلی درباره گفت‌وگوی ملی مطرح و نکاتی مطرح کردند که نکات خوبی هم بود.

کدخدایی: درباره "گفت و گوی ملی" با آقای جنتی صحبتی نکرده ام!!
به گزارش دیده بان ایران؛ اعتماد آنلاین نوشت: احمد مازنی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس که ایده گفت‌وگوی ملی را در بهارستان پیگیری می‌کند به تازگی در مصاحبه‌ای گفته بود که  در یک سال‌ونیم گذشته درباره موضوع گفت‌وگوی ملی با بیش از 40 نفر از بزرگان جناح‌های سیاسی از جمله رئیس دولت اصلاحات، ‌علی‌اکبر ناطق‌نوری، سیدحسن خمینی، ‌موسوی‌خوئینی‌ها، عبدالله نوری، علی لاریجانی، محمد‌رضا عارف، غلامعلی حداد عادل، غلامحسین کرباسچی، ‌محمد‌رضا باهنر و عباسعلی کدخدایی رایزنی کرده است. 

 

برای پیگیری این موضوع به سراغ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان رفتیم؛ او رایزنی احمد مازنی در این باره با خودش را تایید کرده و می‌گوید قرار شده در جلسات بیشتر جزئیات موضوع گفت‌وگوی ملی مطرح شود. 

 

این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید؛

 

 

*به تازگی آقای مازنی اعلام کردند که با شما درباره مساله گفت‌وگوی ملی دیدار داشتند...

من نمی‌توانم دراین‌باره حرفی بزنم چون هر اعلام‌نظری بکنم حمل بر نظر شورای نگهبان می‌شود. من اعلام نظری نمی‌‌کنم، فقط می‌توانم بگویم به دلیل اینکه در مجلس رفت‌وآمد دارم آقای مازنی‌ پیش من آمدند و مسائل مطرح و نکاتی مطرح کردند که نکات خوبی هم بود. اما اینکه من چه نظری داشته باشم اجازه دهید بعداً بگویم.

 

*آیا تا به حال از شما درخواستی شده که موضوع گفت‌و‌گوی ملی را با اعضای شورای نگهبان در میان بگذارید و نظر اعضا را جویا شوید؟

آقای مازنی درباره کلیات صحبت داشتند که می‌خواهند چنین اقدامی (گفت‌وگوی ملی) را انجام دهند. ایشان به من گفت افراد مختلفی را دعوت و با آنان رایزنی کرده‌اند. در واقع اصل قضیه به ما گفته شد و حالا قرار است در جلسات بیشتر و جلوتر ببینیم جزئیات این موضوع چیست.

 

*یعنی قرار شد جلسات بیشتری با آقای مازنی یا دیگر اصلاح‌طلبان درباره گفت‌وگوی ملی داشته باشید؟

به‌هرحال ما با همه افراد ارتباط داریم و قطعاً اگر مطلبی باشد ما آماده شنیدن آن هستیم.

 

* آقای کدخدایی، شما یکی از نزدیک‌ترین چهره‌ها که به احمد جنتی نزدیک‌تر هستید تا حال شده نظر او را درباره گفت‌وگوی ملی بپرسید یا از او صحبتی دراین‌باره شنیده باشید؟

چون صحبت من با آقای مازنی خارج از بحث شورای نگهبان بوده با کسی درباره آن صحبت نکرده‌ام. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر