کد خبر: 44318
A

ذوالنور: آقای روحانی چرا مردم را دنبال نخود سیاه می‎فرستید؟ از آن آب و صابون چیزی مانده؟ به شعور مردم توهین نکنید!

نماینده قم در جلسه علنی امروز نطق شدیدالحنی علیه دولت داشت و خطاب به رئیس جمهور از او خواست تا به شعور مردم توهین نکند!

ذوالنور: آقای روحانی چرا مردم را دنبال نخود سیاه می‎فرستید؟ از آن آب و صابون چیزی مانده؟  به شعور مردم توهین نکنید!

به گزارش دیده بان ایران، حجت‎الاسلام مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که افکار عمومی ملت ایران را به خود جلب کرده، موضوع وضعیتی است که نظام سلطه آمریکا برای ما ایجاد کرده است، گفت: آقای رئیس جمهور، رهبری گفتند «من به این مذاکرات خوش بین نیستم»، اما شما چند روز بعد مصاحبه کردید و گفتید که «در مذاکرات خوش بینی و بدبینی ملاک نیست، باید واقع بین بود». این بود واقع بینی شما؟

اهم سخنان وی از این قرار است:

*اعلام زودهنگام تصمیم شما برای ادامه برجام با اروپا دو تالی فاسد داشت؛ نخست اینکه آمریکا گفت چرا در برجام بمانم؟ پس من بروم و فشار را اضافه کنم. این نتیجه سوء تدبیر در اتخاذ نظر شما بود. همچنین اروپا چرا باید خودش را در مقابل آمریکا قرار دهد وقتی می داند که منافعش به آن سو است؟
*شما پس از خروج آمریکا از برجام گفتید که یک مزاحم رفت. یا به صدق این حرف اعتقاد دارید یا ندارید. اگر اعتقاد دارید، پس حرف گذشته‎تان چه شد که می گفتید با کدخدا باید مشکل را حل کرد! کدام حرف شما درست است؟ چرا به شعور مردم در چنین اظهاراتی توهین می شود؟!

*در ایام تبلیغات انتخاباتی شما در اردبیل خطاب به رقبایتان گفتید «جمعه انتخابات تمام می شود و من نمی دانم شنبه چه آب و صابونی بیارویم که دست و صورتتان را بشوریم!» از آن آب و صابون چیزی مانده؟ بعد از این همه معطل کردن مردم و رها کردن منطقه و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، بفرمایید که امروز چرا مردم باید هزینه این سوء تدبیرها را بدهند؟

*آقای رئیس جمهور شما مرتب مردم را دنبال نخودسیاه و آدرس عوضی می فرستید! مشکل ما این است که برای تحریک دختران ورزش‌کار بگویید چرا در صداوسیما فیلم دختران ورزشکار نشان داده نشد؟ ببینید مراجع عظام و مردم مسلمان و خانواده شهدا از اینکه به عفت و حیا چوب حراج می زنید چه حسی دارند؟ حداقل در حوزه انتخابیه من چقدر از این رفتار دلنگران و ناراحتند.

*امروز جوان تحصیل کرده ما دچار افسردگی و بیکاری شده است. به مردم بگویید برای اشتغال و مقابله با فساد چه کرده اید؟ مشکل اقتصاد و فقر و معیشت مهمترین توقع مردم است./ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر