کد خبر: 44614
A

بهروز نعمتی عضو سابق لیست امید مجلس؛ لاریجانی هیچ‌گاه نخواسته یک تنه مجلس را اداره کند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: همواره آقای لاریجانی برای تصمیم‌گیری‎های کلان در مجلس نظرسنجی می‌کند تا براساس مشارکت جمعی، تصمیمی اتخاذ شود؛ چرا که مبنای کار مجلس رأی‌گیری است. سپس هر دیدگاهی که بتواند رأی اکثریت نمایندگان را جلب کند، پیگیری می‌شود.

بهروز نعمتی عضو سابق لیست امید مجلس؛ لاریجانی هیچ‌گاه نخواسته یک تنه مجلس را اداره کند

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز نعمتی نماینده تهران در ارزیابی انتخابات سال سوم هیأت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از توانمندی های خاصی برخوردار هستند اما 12 عضو هیأت رئیسه مسولیت سنگین تر و خطیرتری نسبت به سایر نمایندگان مجلس دارند.

وی با اشاره به تبریک عارف و حاج بابایی به علی لاریجانی بعد از انتخاب دوباره وی برای ریاست مجلس افزود: بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات سال سوم هیأت رئیسه رقابت بین سه فراکسیون مستقلین، ولایی و امید باید تبدیل به رفاقت شود و همان طور که آقای لاریجانی و دیگر دوستان مطرح کردند باید با همت، برنامه ریزی، هم فکری و هم افزایی بیشتر دنبال حل مشکلات کشور باشیم. در ایام سختی که آمریکایی ها فشار می آورند و شرایط ویژه ای در کشور وجود دارد، امیدواریم همه نمایندگان با همگرایی بتوانند روند حل مشکلات جامعه را تسهیل کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس درباره اهمیت انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس نیز یادآور شد: با توجه به تجربیات و سوابقی که آقای لاریجانی در حوزه دیپلماسی دارد، حتما این تجربیات و سوابق او به حل مشکلات کشور در عرصه منطقه و جهان کمک می کند.

وی با اشاره به رویکرد علی لاریجانی برای استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها در اداره پارلمان ادامه داد: دو دوره در کنار آقای لاریجانی، عضو هیأت رئیسه مجلس هستم. رویکرد آقای لاریجانی هیچ‌گاه این طور نبود که بخواهد یک تنه مجلس را اداره کند.

نعمتی یادآور شد: همواره آقای لاریجانی برای تصمیم گیری‎های کلان در مجلس نظرسنجی می کند تا براساس مشارکت جمعی، تصمیمی اتخاذ شود؛ چراکه مبنای کار مجلس رأی گیری است. سپس هر دیدگاهی که بتواند رأی اکثریت نمایندگان را جلب کند، پیگیری می شود. در مجموع هیچ گاه در مجلس ندیدم آقای لاریجانی بخواهد سوگیری داشته باشد. ضمن آنکه به کار هر کسی نقدهایی وارد می شود که طبیعی است./خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر