کد خبر: 44655
A

علی صوفی: عارف باید بیشتر به فکر انتخابات مجلس 98 باشد تا انتخابات 1400/ موضع گیری‌های عارف اقتضایی است ربطی به انتخابات 1400 ندارد

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رویکرد آقای عارف تلاش و رایزنی با مسئولان سطح بالای نظام در مسائل مختلف است.اگر او کاری را در حال انجام دارد، باید به افکارعمومی گزارش دهد تا مردم در جریان قرار بگیرند، به آینده امیدوار شوند

علی صوفی: عارف باید بیشتر به فکر انتخابات مجلس 98 باشد تا انتخابات 1400/ موضع گیری‌های عارف اقتضایی است ربطی به انتخابات 1400 ندارد
به گزارش دیده بان ایران؛ علی صوفی درباره تحرک سیاسی بیشتر محمدرضا عارف در موضوعات مختلف همچون رفع حصر، نقد فیلترینگ شبکه های اجتماعی و حفظ برجام گفت: رویکرد آقای عارف تلاش و رایزنی با مسئولان سطح بالای نظام در مسائل مختلف است اما مشکل روش او آن است که مردم در جریان فعالیتش قرار نمی گیرند و این اتفاق به آقای عارف آسیب می زند. 
 
وی افزود: اگر آقای عارف کاری را در حال انجام دارد، باید به افکارعمومی گزارش دهد تا مردم در جریان قرار بگیرند، به آینده امیدوار شوند و آن یأس و سرخوردگی پیش آمده در جامعه -که اثر منفی بر مشارکت مردم در پای صندوق های رأی می گذارد-، مقداری برطرف شود.
 
وی درباره برنامه محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: آقای عارف قبل از انتخابات مجلس دهم نگاهش به انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود اما بعد از ورود به مجلس سرمایه اجتماعی اش تنزل یافت و طبعا طرح این بحث ضعیف شد.
 
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات بیان کرد: اگر امروز آقای عارف درباره رفع فیلتر شبکه های اجتماعی همچون تلگرام سخن می گوید به واسطه آن است که قبلا وزیر ارتباطات بود و در این حوزه تخصص دارد و صاحب نظر است بنابراین از او انتظار می رود که به لحاظ فنی، سیاسی و اجتماعی اظهارنظر کند. ضمن آنکه او نماینده مردم است و از مشکلات مردم بعد از فیلتر شدن تلگرام آگاهی دارد بنابراین به عنوان رئیس فراکسیون امید باید این مطالبه گری را از دولت انجام دهد. 
 
صوفی ادامه داد: در کل این موضعگیری های آقای عارف الان اقتضایی است و در وضعیت فعلی همه در حال موضعگیری و اظهارنظر درباره مسائل مختلف همچون رفع حصر، عدم انحصار در پیام رسان ها و حفظ برجام هستند و نمی توان این را ویژه برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 تلقی کرد. در مجموع آقای عارف باید بیشتر به فکر انتخابات مجلس سال 98 باشد تا انتخابات ریاست جمهوری 1400.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر