کد خبر: 44676
A

بانوی اول آمریکا همچنان از انظار عمومی غایب است

شبکه خبری سی ان ان که روابط دونالد ترامپ با ملانیا را از نزدیک رصد می کند، گزارش داد: بانوی اول آمریکا همچنان از انظار عمومی غایب است و آخرین حضور عمومی وی 22 روز پیش بود.

بانوی اول آمریکا همچنان از انظار عمومی غایب است
سی ان ان اعلام کرد: غیبت بانوی اول آمریکا همچنان ادامه دارد. وی روز جمعه در آغاز تعطیلات پایان هفته که ترامپ راهی کمپ دیوید بود نیز دیده نشد و به نظر می رسد همچنان در کاخ سفید است.
رسانه آمریکایی افزود: 14 ماه مه (24 اردیبهشت) استفانیا گریشام (Stephanie Grisham) سخنگوی ملانیا ترامپ گفت که همسر رئیس جمهوری آمریکا برای روند درمان شرایط خوش خیم کلیه در مرکز درمانی نظامی والتر رید (Walter Reed) تحت مراقبت قرار گرفته بود.
به گفته گریشام در حالیکه روند درمان موفقیت آمیز و بدون مشکل بود، اما ملانیا ترامپ نزدیک یک هفته در بیمارستان ماند.
سی ان ان ادامه داد: همسر ترامپ از ساعات اولیه 10 ماه مه (20 اردیبهشت) که برای استقبال از سه آمریکایی آزاد شده از کره شمالی در پایگاه نیروی هوایی اندروز به ترامپ ملحق شد، در انظار عمومی دیده نشده است، اما این درحالی است که پس از انجام مداوا، چندین بار در شبکه های اجتماعی مطالبی درباره وضعیت خود نوشته است.
سی ان ان همچنین در تارنمای خود نوشته است: غیبت به شدت محرمانه ملانیا ترامپ هم اکنون فرضیه توطئه و ظن و گمان را در این زمینه قوت بخشیده است، هرچند سخنگوی وی جمعه (دیروز) پافشاری می کرد حال بانوی اول آمریکا خوب است، اما مشخص نیست که در انظار عمومی ظاهر خواهد شد.
به گزارش رسانه های غربی همسر رئیس جمهوری آمریکا 24 اردیبهشت به خاطر آنچه که کاخ سفید «مشکل خوش خیم کلیه» توصیف کرد، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سی ان ان تاکنون بارها وضعیت زناشویی ترامپ و ملانیا را از نخستین روزهای ورود به کاخ سفید، سفر به عربستان و سرزمین اشغالی که دست ترامپ را پس زد، تا دیدار اخیر امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به واشنگتن را از نزدیک زیر نظر گرفت و از آنها گزارش خبری تهیه کرده و تحلیل می کند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر