کد خبر: 44745
A

چند میگیری ویزیت کنی آقای ولایتی؟! + سند

ولایتی که در سالهای نه چندان دور اعتقاد داشت که جمهوری اسلامی ایران توانسته است توان هسته‌ای خود را حفظ کند ولو این که آمریکا به تعهدات خود وفا نکرده است، اما ما به تعهدات خود پایبند بودیم و عمل کردید.حالا می گوید: ادامه مذاکره با اروپا فایده ای ندارد و نباید به آن دلخوش کرد.

چند میگیری ویزیت کنی آقای ولایتی؟! + سند

دیده بان ایران- «حتی ترکمانچای هم نسخه فارسی داشت ولی برجام نداشت. مجلس نیز کار خود را به خوبی انجام نداده است. برخی می گویند که در کمیسیون های مجلس به اندازه کافی بررسی شده بود، اگر درست بررسی شده بود که ما این مصائب را امروز نداشتیم؛ این نشان میدهد مجلس هم کار خود را درست انجام نداد.» این جملات سرمقاله روزنامه کیهان و یا وطن امروز نیست بلکه بخشی از اظهارات علی اکبر ولایتی، وزیر امورخارجه دولت سازندگی است که این روزها در چرخشی اعجاب برانگیز علیه دولت حسن روحانی موضع می گیرد، تا تیتر یک رسانه های منتقد دولت شود.

ولایتی که پیش از این در آبان ماه سال 95 با شرکت در برنامه «متن و حاشیه» ضمن حمایت از تیم دیپلماسی دولت حسن روحانی برجام را حاصل تصمیم نظام؛ نه یک فرد دانسته بود اعتقاد داشت که برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرده، حالا می گوید : برجام یک دکمه بود که کت و شلوار و اصل قضیه منطقه می‌شد تا ما در منطقه نباشیم.

او که در سالهای نه چندان دور اعتقاد داشت که جمهوری اسلامی ایران توانسته است توان هسته‌ای خود را حفظ کند ولو این که آمریکا به تعهدات خود وفا نکرده است، اما ما به تعهدات خود پایبند بودیم و عمل کردید.حالا می گوید: ادامه مذاکره با اروپا فایده ای ندارد و نباید به آن دلخوش کرد.

عضو هیات عالی نظارت بر برجام که این روزها در حال تردد میان کشورهای منطقه است یادشان رفته که دولت حسن روحانی تحت چه شرایطی راهی مذاکره با شش کشور جهانی شد.

برخی رسانه هایی وابسته به دانشگاه آزاد که از پول مردم اداره می شوند طی دو روز گذشته ضمن حمایت همه جانبه از سخنان ولایتی و حمله به دولت روحانی می گویند ادامه مذاکره بیهوده است و ایران هم باید از برجام بیرون بیاید.

خبرگزاری آنا ساعتی قبل با درج گزارشی تحت عنوان «3 علت هجمه سازمان یافته به دکتر ولایتی» با انتقاد شدید از رسانه های اصلاح طلب نوشت: رسانه‌های اصلاح‌طلب این‌بار نیز همچون گذشته همسو با سیگنال‌های غربی، با اظهاراتی که ولایتی در انتقاد از برجام و نقص عملکردهای انجام شده از سوی هیات مذاکره‌کننده انجام داد ساز مخالف زدند. این خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد که گویا کمی زودتر از موعد مقرر وارد کارزار انتخاباتی 1400 شده است در ادامه گزارش خودش نوشت: مشخص است کسی که دغدغه نان و آب مردم را نداشته باشد و چشم و ذهنش به غرب باشد، در انتخاب افراد همراه خود دچار لغزش می‌شود، هرچند خودش در آن زمینه (در حوزه مثلا دیپلماتیک) استاد باشد.

تیم همراه آقای فرهاد رهبر و دکتر علی اکبر ولایتی که احتمالا دچار فراموشی شده اند بهتر است برای یادآوری هشت سال دفاع مقدس دوم به اخبار آن سالها مراجعه کنند تا شاید حداقل کمی حال و هوای آن روزهای کشور را به یاد بیاوردند. اصولگرایان که طی این سالها تنها شرایط مطلوب خودشان را در تحریم می دیدند؛ از قرار دلشان برای بازگشت بابک زنجانی ها تنگ شده و باردیگر قصد دارند به شکل قهرمان خود را برای عملیات "دور زدن" آماده کنند.

"مردم" تنها کلیدواژه نخ نمای همراهان دکتر ولایتی است که سالهاست از آن برای پیش برد اهداف خود بکار می برند و بدون در نظر داشتن وضعیت نابسمان اقتصادی امروز کشور؛ کماکان بر طبل جنگ می کوبند.

 

پ ن : تصویری از حق ویزیت کسی که دغدغه آب و نان مردم را دارد.

«در حالیکه نرخ مصوب بسیاری از مطب های پزشکان 45 هزار تومان است این تصویر نشان می دهد که علی اکبر ولایتی مبلغ 70 هزار تومان حق ویزیت از هر بیمار دریافت می کند.»

7610_725

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر