کد خبر: 45095
A

سید محمد حسینی: جمنا آمادگی مدیریت لیست های انتخاباتی سال 98 را دارد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از آغاز رایزنی‌ اصولگرایان برای رسیدن به یک ساز و کار مناسب برای انتخابات 98 خبر داد.

سید محمد حسینی: جمنا آمادگی مدیریت لیست های انتخاباتی سال 98 را دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمدحسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  در پاسخ به این سوال که آیا جمنا وارد ساز و کار انتخابات سال 98 شده است، اظهار کرد: صحبت درمورد انتخابات سال 98 زود به نظر می‌رسد. اکنون باید افکارعمومی را نسبت به عدم تحقق وعده های انتخاباتی نمایندگان جناح رقیب آگاه کنیم و این امر هم با بازنمایی موضع گیری های نمایندگان در زمان رقابت های انتخاباتی محقق می شود.

وی افزود: هنوز بطور رسمی ستادی تشکیل نشده ولی رایزنی‌ها و سفرهای استانی مسئولان احزاب اصولگرا آغاز شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت جبهه متبوعش در انتخابات 98 گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات 96 از 21 نامزد متفرق به یک نامزد رسید و اکنون هم آمادگی مدیریت جریان انتخاب لیست ها را دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه کرد: جلساتی بین احزاب اصولگرا برگزار شده و همه بر وفاق جمعی و تعریف یک ساز و کار مناسب تأکید دارند. البته نقاط ضعف دوره‌های قبل هم مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره بناست که نیروهای جمنا در هر استان راسا نسبت به تهیه لیست اقدام کنند. و در صورت لزوم مرکز مداخله کند.ارزیابی نیروهای استان ها نشان می دهد که تعامل خوبی میان آن ها وجود دارد.در این دوره شاهد یک انسجام عالی خواهیم بود./باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر