کد خبر: 45523
A

دیده‌بان شفافیت تا چند روز آینده در مورد ویلای فیروزآبادی موضع‌گیری خواهد کرد

رئیس دیدبان شفافیت و عدالت درباره داستان ویلای لواسان گفت: سکوت نکرده‌ایم و امروز در هیئت مدیره دیده‌بان تصویب شد این نامه بررسی شود و ابعاد آن مشخص شود تا دیده‌بان در چند روز آینده در مورد ویلای مصادره‌ای که آقای فیروزآبادی در آن ساکن است اعلام‌نظر کند.

دیده‌بان شفافیت تا چند روز آینده در مورد ویلای فیروزآبادی موضع‌گیری خواهد کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد توکلی در پاسخ به این سوال که چرا دیده بان شفافیت در قبال نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره ویلای سرلشکر فیروزآبادی سکوت کرده است؟ گفت: «ما سکوت نکرده ایم وامروز در هیئت مدیره دیده بان تصویب شد این نامه بررسی شود و ابعاد آن مشخص شود تا دیده بان در چند روز آینده در مورد ویلای مصادره ای که آقای فیروزآبادی در آن ساکن است اعلام نظر کند».

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این اقدامات عدالت طلبانه دانشجویان تشکر می کنیم گفت: «من هیچ وقت در قبال این فسادها سکوت نکردم و در دهه هفتاد که استفاده از اموال مصادره ای در حال رایج شدن بود اعتراض کردم و برایم جناح بندی ها هم مهم نبودند و چه از جناح راست مثل ناطق نوری و هاشمی و چه اصلاح طلبان مثل خاتمی اعتراض کرده ام و اگر همان زمان همه اعتراض می کردند این اتفاق نمی افتاد».

او در مورد اینکه آیا دیده بان شفافیت به استفاده مسئولان از اموال مصادره ای به صورت تخصصی و گسترده ورود خواهد کرد یا نه؟ هم گفت: این کار زمان زیادی لازم دارد و ابعاد گسترده ای دارد اما شاید دیده بان ورود کند اما در حال حاضر اولویت ما مسئله آقای فیروز آبادی است تا این مسئله را بررسی و اعلام نظر کنیم‌./اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر