کد خبر: 45590
A

واکنش شدید مصلحی به نامه اخیر اصلاح‌طلبان: این نامه نشانه بارز "اصلاحات آمریکایی" بود/ آمریکا درحال فروپاشی است

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: نامه اخیر برخی سیاسیون به ترامپ نشانه بارز "اصلاحات آمریکایی" بود.

واکنش شدید مصلحی به نامه اخیر اصلاح‌طلبان: این نامه نشانه بارز "اصلاحات آمریکایی" بود/ آمریکا درحال فروپاشی است

به‌گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حیدرعلی مصلحی در یادواره شهدای دانشگاه‌های اراک و گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار داشت: شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌گیرند که زنده بودن شهدا به این معنا است که شهیدان ادامه مسیر و راهی را که انتخاب کرده‌اند مدیریت می‌کنند. امام حسین(ع) در راس شهدا قرار دارد و مسیر این بزرگوار پس از شهادت ایشان هم توسط خودشان مدیریت می‌شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: در یکی دو روز گذشته تعدادی از افراد تحت عنوان اصلاح‌طلب‌ها مکاتبه‌ای انجام دادند که در آن بیان شد با ترامپ مذاکره کنیم و همچنین مقام معظم رهبری هم در دوره‌ای که اصلاح‌طلبی در کشور حاکم بود فرمودند عده‌ای دنبال اصلاحات آمریکایی‌ها هستند که امروز هم وضع به همین‌گونه است.

مصلحی بیان کرد: امروز جوانان مدافع حرمی را شاهد هستیم که هرگز در مدت زندگی‌شان شهدای دفاع مقدس را ندیدند و زمانی که صحبت‌هایشان پخش می‌شود می‌گویند ما راهمان را از شهدای دفاع مقدس یاد گرفتیم؛ این موضوع بیانگر مدیریت شهداست.

وی ادامه داد: استکبار در جمع‌بندی که در فضای علمی خودش دارد، این است که اگر تمدن اسلامی سر بلند کند و به حرکت درآید سبب نابودی استکبار می‌شود زیرا استکبار سابقه تمدن اسلامی و تمدن‌های دیگر را دیده است. استکبار می‌گوید نباید اجازه دهیم تمدن اسلامی سربلند کند و هر جا سر بلند کرد، باید آن را بزنیم که با کمی دقت در می‌یابیم دلیل مواجه‌شدن ما با برخی مشکلات هم همین رفتارها و صحبت‌هاست.

وزیر اطلاعات دولت دهم خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی که در آمریکا و اروپا وجود دارد، پیشرفت نیست بلکه تکرار علم است و خودشان هم اذعان دارند زمانی که کشورهای اسلامی مستعمره ما بودند این سرمایه بزرگ که همان علم است، از دنیای اسلام به اروپا و آمریکا منتقل شده و ما هم از آن استفاده می‌کنیم. تمدن اسلامی یک تمدن همراه با علم و پیشرفت بوده و اگر سر بلند کند، به‌دنبال آن اسرائیل نابود می‌شود.

مصلحی با اشاره به این که درحال حاضر آمریکا مرکز نظام سرمایه‌داری است، گفت: آمریکا درحال فروپاشی است که در این رابطه بالغ بر 14 میلیون مقاله هم توسط هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا نوشته شده ‌است. با توجه به وحشتی که آن‌ها از ایران دارند باید گفت پس چرا می‌گویند که ایران ضعیف است و اتاق جنگ را تشکیل داده‌اند؛ این درحالی است که ایران گوشه‌ای از قدرت انقلاب را برای دشمن به نمایش گذاشته است.

وزیر اطلاعات دولت دهم خاطرنشان کرد: در مدت 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمن همواره نقشه‌های زیادی برای نابودی و از بین‌بردن نظام جمهوری اسلامی کشیده و برخی توطئه‌ها را اجرا کرده اما در تمام آن‌ها شکست خورده است‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر