کد خبر: 45767
A

تناقضات کیهانی/ صفحه3 روزنامه کیهان: بی بی سی دروغگوست/ صفحه 10کیهان: ببینید بی بی سی چقدر قاطع است؟

کیهان در صفحه سوم امروز نوشت:درحالی‌که رسانه سلطنتی انگلیس، دلیل عدم حضور یکی از بازیکنان سابق تیم ملی اسپانیا در صداوسیما را وضعیت ظاهری(!) وی اعلام کرده بود، معاون سیما درباره این موضوع توضیح داد.

تناقضات کیهانی/ صفحه3 روزنامه کیهان: بی بی سی دروغگوست/ صفحه 10کیهان: ببینید بی بی سی چقدر قاطع است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ شایعات مختلفی درباره دلیل لغو حضور وی در رسانه‌ها منتشر شد. بی‌بی‌سی فارسی هم گزارش داد که به خاطر موهای بلند پویول، از حضور وی در این برنامه ممانعت شد.

اما مرتضی میرباقری، معاون سیما در گفت وگو با جام جم توضیح داد و گفت: بعد از دعوت فیگو کاپیتان تیم ملی پرتغال در برنامه سال گذشته حواشی زیادی شکل گرفت که لزومی ندارد یک چهره خارجی برای حضور چند دقیقه‌ای‌اش در برنامه ورزشی، چند صد میلیون پول دریافت کند.

بنابراین باز هم زمستان رفت و روسیاهی به زغال ماند. مردم از حقیقت آگاه شدند و باز هم بی‌بی‌سی، این رسانه استعمار پیر، به عنوان یک دروغگو نقش‌آفرینی کرد.

کیهان اما در صفحه 10 خود در مطلبی ضمن حمله به عادل فردوسی پور و "نازپرورده" خواندن او نوشت:

البته این نخستین باری نیست که مجری حاشیه ساز  نسبت به قواعد و ساختارهای صداوسیما بی‌توجهی می‌کند.
 آخرین بار مصاحبه او با وزیر امور خارجه برای ویژه‌برنامه شب یلدا و جنجالی که به کمک رسانه‌های خارج از صداوسیما و همین‌طور رسانه‌های ضدانقلاب علیه صداوسیما به راه انداخت، به وضوح نشان داد او هیچ اعتنایی به قواعد سازمان صداوسیماندارد.

صدا و سیما هم ظاهرا اصلا در کارش برخورد با نازپروده‌هایش نیست و بر اساس این سیاست غلط «مجری محوری» و این توهم که مثلا فلان مجری برای صدا و سیما اعتبار جمع می‌کند، در بزنگاه‌ها زیر پای خود را خالی دیده است. این رویه‌ را مقایسه کنید با برخورد قاطع بی‌بی‌سی که وقتی مجری پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی دنیا‌ اشتباه می‌کند چطور بدون سر سوزنی اغماض و مصلحت‌سنجی اخراجش می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر