کد خبر: 45893
A

نماینده مجلس: مقامات دولتی گزارش دقیقی از شرایط به رهبری ارائه کنند/ تصمیم‌گیری‌ها در راستای منافع ملی نیست

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر ضرورت ارائه گزارش دقیق از سوی مقامات دولتی به رهبری تاکید کرد.

نماینده مجلس: مقامات دولتی گزارش دقیقی از شرایط به رهبری ارائه کنند/ تصمیم‌گیری‌ها در راستای منافع ملی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا حیدری در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس که به منظور بررسی شرایط فعلی اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: صحبت‌هایی که آقایان دولتی و معاون اول رییس‌جمهور در این نشست مطرح کردند باید خدمت رهبری مطرح شود و گزارش دقیق به ایشان داده شود تا اگر می‌خواهند ما را به سمت جنگ تمام عیار اقتصادی بکشانند در رویکردها نوعی بازبینی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه «سیاست‌های کلی طبق قانون اساسی توسط مقام رهبری ابلاغ می‌شود» اظهار کرد: در این شرایط مجلس و دولت دنباله‌رو هستند. به نظر می‌رسد مسئولین دولتی باید گزارش دقیقی به مقام رهبری بدهند.

وی با بیان این ادعا که «بر اساس گزارشات شرایط اقتصادی سخت‌تر از این خواهد شد» اظهار کرد: نوع تصمیم‌گیری دولت در این شرایط باید با لحاظ همه جوانب باشد. ما شاهد باندهای مافیایی در حوزه اقتصادی هستیم که از دلار ۴۲۰۰ تومانی هم به نفع خود استفاده می‌کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: متاسفانه در سطوح پایین، تصمیم‌گیری‌ها در راستای منافع ملی نیست. در حال حاضر وضعیت بازار ارز، سکه و خودرو کدام یک به نفع کشور است؟

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر