کد خبر: 45977
A

ادعای جالب ذوالنوری: افرادی که از دولت حمایت کردند امروز باید پاسخگو باشند/ عروس بلد نیست برقصد می‌گوید زمین کج است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کسانی که از دولت و برجام حمایت کردند باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی باشند. با پهن کردن یک پلاکارد در مجلس در رابطه با اعتراض مردم به پیوستن به کنوانسیون‌های مبارزه با تامین مالی تروریسم نباید وضعیت اقتصادی دولت بر هم بریزد.

ادعای جالب ذوالنوری: افرادی که از دولت حمایت کردند امروز باید پاسخگو باشند/ عروس بلد نیست برقصد می‌گوید زمین کج است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت السلام مجتبی ذوالنوری با استناد به ماده ۷۹ و در پاسخ به تذکر بهرام پارسایی در رابطه با همراه شدن مخالفان برجام با آمریکا در ایجاد بی‌ثباتی در نرخ ارز در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: در رابطه با پارچه‌هایی که در صحن مجلس پهن شد باید بگویم که ما حامل (امضاهای) مردم بودیم و اعتراض مردم را به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم اعلام کردیم و به برجام مرتبط نبود. اینکه عروس بلد نیست برقصد و می‌گوید زمین کج است همان این است که موضوعی را به موضوع دیگر که ربطی ندارد ارتباط دهیم.

وی در ادامه گفت: آقای پارسایی گفتند که مخالفین برجام با آمریکا همراه شدند یعنی کسانی که به دولت می‌گفتند راه دشمن کج است نباید به سمت آن رفت و نباید با منافع مردم بازی کرد و حتما باید تضمین گرفته شود آمریکا را همراهی کردند و افراد دیگر که مردم را ول کرده‌اند و به کدخدا چسبیده‌اند در این مساله نقش کم رنگی داشته‌اند.

وی افزود: امروز نباید دولتی که جریان و خط آن معلوم است بگوید که پلاکاردهایی که در مجلس پهن شده منجر به بی‌ثباتی اقتصادی شده است. اگر اقتدار و برنامه دولت با یک پلاکارد که در آن مردم به کنوانسیون اعتراض داشته‌اند پهن شد خدشه‌دار شود و منجر به نابسامانی اقتصادی در آن شود باید از فردا بی‌کفایتی دولت در مجلس بررسی شود.

ذوالنوری تصریح کرد: افرادی که از دولت حمایت کردند امروز باید پاسخگو باشند. زمانی که قیمت ارز در ظرف چند ماه دو برابر می‌شود باید این افراد جواب دهند، مگر این افراد نبودند که می‌گفتند اگر آقای رییسی رییس‌جمهور شود دلار ۷۰۰۰ تومان می‌شود؟ امروز در برابر قیمت ۹۰۰۰ تومانی دلار چه کسی باید پاسخگو باشد؟ آیا پلاکاردی که ما در مجلس پهن کردیم قیمت ارز را بالا برده است یا عدم مدیریت در این حوزه؟

وی در پایان ابراز عقیده کرد: امروز آقای روحانی با مردم نیست و کسانی که از ایشان حمایت می‌کنند از مردم دور هستند. در سال حمایت از کالای ایرانی آقای رییس‌جمهور با لباس ورزشی برند خارجی در توچال در حال کیف کردن است. مسئولان باید با مردم بر روی زمین راه روند و از مردم فاصله نگیرند. چرا وضعیت را گردن یک تیکه پارچه می‌اندازید.

گفتنی است علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: شما باید در تذکر اصل ۷۹ نسبت سوئی که به شما داده شده است را پاسخ دهید. اینکه شما انتقادهایی را به دولت دارید جای خود دارد. مساله پهن کردن طومار در مجلس نیز اگر قرار باشد رسم شود طرف مقابل نیز دو برابر شما طومار دارد که در این صورت ما باید کل صحن را با طومار بپوشانیم و اینکه شما می‌گویید رییس‌جمهور به کوهنوردی رفته است کار خوبی بوده است، چه اشکالی دارد که رییس‌جمهور به کوه رود؟/ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر