کد خبر: 46087
A

مادورو: معاون ترامپ یک افعی سمی است/ هربار که دهانش را باز می‌کند، من احساس قدرت بیشتری می‌کنم

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه در بخشی از تور آمریکای جنوبی وارد اکوادور شد و به دنبال تقویت فشار منطقه‌ای بر ونزوئلا به دنبال پیروزی مجدد نیکولاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ماه مه است که از نظر ایالات متحده آلوده به تقلب بود.

مادورو: معاون ترامپ یک افعی سمی است/ هربار که دهانش را باز می‌کند، من احساس قدرت بیشتری می‌کنم

رئیس‌جمهوری ونزوئلا معاون دونالد ترامپ را افعی خطاب کرد و متعهد شد تا آنچه را تلاش‌های واشنگتن برای عزل او از قدرت می‌داند، شکست دهد.

به گزارش دیده بان ایران؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه در بخشی از تور آمریکای جنوبی وارد اکوادور شد و به دنبال تقویت فشار منطقه‌ای بر ونزوئلا به دنبال پیروزی مجدد نیکولاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ماه مه است که از نظر ایالات متحده آلوده به تقلب بود.

رهبر سوسیالیت ونزوئلا در سخنانی تلویزیونی تاکید کرد: هربار که این افعی سمی، مایک پنس دهانش را باز می‌کند من احساس قدرت بیشتری می‌کنم. ما شما را شکست داده‌ایم و هر جا که شما باشید شما را شکست می‌دهیم.

مادورو تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا برای سرنگونی دولتش و چیره شدن بر نفت و ذخایر معدنی این کشور اپک تقلا می‌کند و واشنگتن را به رهبری یک جنگ اقتصادی علیه این کشور متهم می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ونزوئلا و اعضای کابینه او آنها را متهم کرد که دموکراسی را تضعیف کرده و حقوق بشر را نقض می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر