کد خبر: 46102
A

حسن‌پور: صحبت‌های روحانی به موقع و عالی بود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید از سخنان رییس جمهور حمایت و استقبال کنیم، تصریح کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور، استنباط بنده بر این است که تغییرات در کابینه رییس جمهور قطعی است.

حسن‌پور: صحبت‌های روحانی به موقع و عالی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ شهباز حسن‌پور  با استقبال از سخنان روز گذشته رئیس جمهور، گفت: معتقدم صحبت‌های دکتر روحانی به موقع و عالی بود و امیدواریم که یک تحرک خیلی خوبی در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که از این به بعد با حاکم شدن فضای همدلی و هماهنگی در وزارت‌خانه‌ها و سایر ارگان‌ها، شاهد رونق فضای کسب و کار، تولید و  اشتغال در سطح کشور که مهمترین دغدغه مردم می باشد، باشیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که باید از سخنان رییس جمهور حمایت و استقبال کنیم، تصریح کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور، استنباط بنده براین است که تغییرات در کابینه رییس جمهور قطعی است.

وی با تاکید برآنکه فضای موجود نیاز به هماهنگی و همدلی دارد، اظهار کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور مشخص شد که رویکرد وی بر استفاده از همه توانمندی‌های مردم و مشارکت بخش خصوصی بوده است و امیدواریم مدیران به امورات مردم با جدیت و سرعت رسیدگی کنند تا قطار توسعه و پیشرفت کشور با سرعت بیشتر و مطمئن‌تری به حرکت خود ادامه دهد./ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر