کد خبر: 46121
A

اختلافات در حزب اعتماد ملی پایان یافت/ برگزاری جلسات شورای مرکزی به دعوت منتجب نیا + عکس

حجت السلام رسول متجب نیا از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دعوت کرده است تا در روز 22 تیرماه در جلسه شورای مرکزی این حزب شرکت کنند. برخی از اعضای حزب بر این باورند برگزاری دوباره جلسات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ریاست قائم مقام دبیر کل، به معنای پایان اختلافات در این حزب است

اختلافات در حزب اعتماد ملی پایان یافت/ برگزاری جلسات شورای مرکزی به دعوت منتجب نیا + عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دومین کنگره حزب اعتماد ملی در چهارم خرداد ماه امسال در حالی برگزار شد که انتخاب اعضای شورای مرکزی و قائم مقام این حزب حاشیه‌های بسیاری را به همراه داشت.

قرار بود در کنگره دوم به منظور تطبیق اساسنامه با قانون جدید احزاب و همچنین انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید حزب رای گیری شود. دومین کنگره حزب اعتماد ملی بعد از یک وقفه تقریبا ده ساله برگزار شد تا اساسنامه این حزب با قانون جدید احزاب منطبق و تکلیف اعضای شورای مرکزی این حزب هم مشخص شود اما حواشی این اهداف را به گوشه رینگ بردند و طبق اظهارات برخی از چهرهای سیاسی حاضر در این کنگره حواشی و تنش ها تنها و تنها به خاطر کسب کرسی بیشتر در شورای مرکزی این حزب بود.از دیگر حواشی کنگره اعتماد ملی استعفای منتجب نیا از پست قائم مقامی دبیر کلی این حزب بود که در جلسات بعدی شورای مرکزی با آن مخالفت شد. 

اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه خبرها حاکی از برگزاری دوباره جلسات شورای مرکزی به دعوت قائم مقام این حزب است. 

حجت السلام رسول متجب نیا از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دعوت کرده است تا در روز 22 تیرماه در جلسه شورای مرکزیاین حزب شرکت کنند. برخی از اعضای حزب بر این باورند برگزاری دوباره جلسات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ریاست قائم مقام دبیر کل به معنای پایان اختلافات در این حزب است. 

photo_2018-06-30_07-50-38

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر