کد خبر: 46203
A

وزیر کشور: ناآرامی‌های خرمشهر هیچ کشته‌ای نداشت/ فقط یک نفر زخمی شد

وزیر کشور تاکید کرد: این آماری که از کشته شدن افراد در خرمشهر گفته می‌شود درست نیست، فقط یک نفر زخمی شده که در بیمارستان بستری شده است. در خرمشهر هیچ کشته‌ای نداشتیم.

وزیر کشور: ناآرامی‌های خرمشهر هیچ کشته‌ای نداشت/ فقط یک نفر زخمی شد

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد وزارت کشور گفت: سال ۹۷ وزارت کشور اولویت خود را مشخص کرده است که نخستین آن‌ها امنیت است که در راستای آن بحث انسجام و وحدت ملی را قرار دادیم.

وی ادامه داد: موضوع رضایت‌مندی مردم به عنوان یکی از اولویت‌ها قرار داد که مخرج مشترک آن امنیت و وحدت و انسجام ملی است. همه معاونت‌ها برنامه داشتند که رضایت‌مندی بحث اول آن‌ها باشد.

وزیر کشور با اشاره به تقسیمات کشوری و توسعه افزود: دستور دادیم مجموعه وزارت کشور به خوبی این کار را انجام دهد.

رحمانی فضلی ادامه داد: بحث بعدی آسیب‌های اجتماعی بود و طبق گزارشی که به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور دادیم بنا شد کارها انجام شود تا عقب ماندگی‌ها جبران شود و علاوه بر این مورد کارهای دیگر به خوبی پیش برود.

وی افزود: بحث بعدی در حوزه سیاسی محور نخست آن مشارکت سیاسی بود که به اعتراضات مردم در قالب محورهای قانونی پاسخ دهیم برای همین مکان‌هایی را مشخص کردیم و این پیشنهاد را به دولت ارائه دادیم که مردم در امنیت کامل مطالبات خود را بیان کنند.

رحمانی فضلی گفت: ما به بحث انتخابات مجلس در نیمه دوم سال نزدیک خواهیم شد که لازم است، جلساتی در این خصوص با احزاب و تشکل‌ها داشته باشیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال ایلنا درباره ناآرمی‌های خرمشهر و آمار کشته‌ها و زخمی‌ها گفت: این آماری که از کشته شدن افراد در خرمشهر گفته می‌شود درست نیست، فقط یک نفر زخمی شده که در بیمارستان بستری شده است. در خرمهشر هیچ کشته‌ای نداشتیم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر