کد خبر: 46323
A

حمله تند عضو مجلس خبرگان به نماینده مجلس: این آقا چکاره ولایت است؟ چکاره این نظام است؟

آیت الله بطحایی : این آقا (بهروز بنیادی) چکاره است که بگوید ایران کجا حضور داشته باشد و کجا حضور نداشته باشد، ‌این حرف‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است و سخنانی است که باید از گلوی آل‌سعود و اسرائیل خارج شود نه از دهان نماینده‌ای که با هزینه مردم با مجلس رفته است، پس باید با چنین نماینده‌ای برخورد شود.

حمله تند عضو مجلس خبرگان به نماینده مجلس: این آقا چکاره ولایت است؟ چکاره این نظام است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیدهاشم بطحایی؛ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در انتقاد به اظهارات چند روز قبل "بهروز بنیادی" نماینده مردم کاشمر در مجلس دهم درباره حضور ایران در سوریه، گفت: من به صراحت می‌گویم که نماینده کاشمر چه حقی دارد که اینگونه موضع‌گیری کند و بگوید ما با سوریه چکار داریم؟ معنا ندارد که یک نماینده که با هزینه و رای مردم به مجلس می‌رود اینگونه علیه ملت در مجلس سخن بگوید. این آقا چکاره ولایت است؟ چکاره این نظام است؟ این کشور بزرگ‌تر دارد، رهبر دارد،‌ این آقا چکاره است که بگوید ایران کجا حضور داشته باشد و کجا حضور نداشته باشد، ‌این حرف‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است و سخنانی است که باید از گلوی آل‌سعود و اسرائیل خارج شود نه از دهان نماینده‌ای که با هزینه مردم با مجلس رفته است، پس باید با چنین نماینده‌ای برخورد شود.

 

گفتنی است "بهروز بنیادی" در یک نطق علنی در صحن مجلس از نزدیکی روسیه و سوریه انتقاد کرد و گفت: "امروز شاهد این هستیم که با تمام وقاحت (بشار) اسد (رئیس جمهور سوریه) وزنه همنوایی خود با (ولادیمیر) پوتین (رئیس جمهور روسیه) را سنگین تر کرده و حتی حضور شهیدان مدافع حرم را در سوریه کمرنگ و بعضا کتمان می‌کند".

آقای بنیادی افزود: "دور نیست که این دو مهره سیاسی، ما را در راه منافع خود و بزودی برای (بنیامین) نتانیاهو (نخست وزیر اسرائیل) و (دونالد) ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) قربانی کنند".

او گفت: "بخش زیادی از واردات کشور و خروج ارز فقط تحمیل قدرت‌هایی نظیر چین و روسیه است. ماحصل این معادله برد-باخت، افزایش فقر و فلاکت و بی اعتمادی در بین مردم است. می طلبد که حلقه تفکر اول کشور از نظامی به اقتصادی سیاسی تغییر نماید تا در سیاست خارجی برد برد معنا یابد".

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر