کد خبر: 46368
A
سید محسن علوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد .

اصحاب رسانه و صاحبان تریبون آگاه باشند ، پیش در آمد جنگ اقتصادی، جنگ روانی است .

در تریبونها بجای القای شکست نظام در پرونده هسته ای و ترویج نا امیدی با اهداف جناحی ، پیروزی ها و خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند تا دنیا عظمت انقلاب اسلامی را بهتر بشناسد . آمریکای جنایتکار به خوبی دریافته است قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران که همچون سد استواری در برابر اهداف استکباری آمریکا و اسرائیل در جهان اسلام نقش بازی میکند نشات گرفته از پشتوانه قوی مردمی است . هدف از جنگ اقتصادی نیز فشار بر ملت مظلوم ایران است تا از حمایت خود از نظام مقدس اسلامی دست بردارد . اما جای شکی نیست سر آغاز جنگ اقتصادی ، جنگ روانی است تا مردم منشاء فشارهای اقتصادی را ناکارآمدی نظام دریابند و بجای مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی ، در مقابل نظام اسلامی قرار گیرند . بدیهی است جنگ روانی ، دفاع روانی میطلبد ، روشنگری و آگاه سازی می طلبد ، دسیسه های روانی دشمن را باید شناخت و با دلیل و منطق و روشنگری پاسخ داد و امید را در دل مردم زنده نگه داشت .

اصحاب رسانه و صاحبان تریبون آگاه باشند ، پیش در آمد جنگ اقتصادی، جنگ روانی است .
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی دیده بان ایران ؛ سید محسن علوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق امروز خود در مجلس ضمن هشدار به همزمانی جنگ روانی و اقتصادی گفت: 

 

در تریبونها بجای القای شکست نظام در پرونده هسته ای و ترویج نا امیدی با اهداف جناحی ، پیروزی ها و خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند تا دنیا عظمت انقلاب اسلامی را بهتر بشناسد .
 
آمریکای جنایتکار به خوبی دریافته است قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران که همچون سد استواری در برابر اهداف استکباری آمریکا و اسرائیل در جهان اسلام نقش بازی میکند نشات گرفته از پشتوانه قوی مردمی است .
 
هدف از جنگ اقتصادی نیز فشار بر ملت مظلوم ایران است تا از حمایت خود از نظام مقدس اسلامی دست بردارد .
اما جای شکی نیست سر آغاز جنگ اقتصادی ، جنگ روانی است تا مردم منشاء فشارهای اقتصادی را ناکارآمدی نظام دریابند و بجای مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی ، در مقابل نظام اسلامی قرار گیرند .
بدیهی است جنگ روانی ، دفاع روانی میطلبد ، روشنگری و آگاه سازی می طلبد ، دسیسه های روانی دشمن را باید شناخت و با دلیل و منطق و روشنگری پاسخ داد و امید را در دل مردم زنده نگه داشت .
نیک میدانیم سیاستهای نظام با پشتیبانی ملت ایران چه در راهبرد ایستادگی و مقاومت و چه در نرمش قهرمانانه سبب پیروزی های پی در پی ایران در جبهه های سیاسی ، نظامی و اقتصادی گردیده و شکست جنون آمیز آمریکا را در پی داشته است تا جایی که آمریکا دیوانه وار از عهد نامه بین المللی خارج میشود و خود را بیش از پیش رسوا میسازد .
آمریکا سعی دارد شکست های مفتضحانه خود را در برابر نظام اسلامی ، با جنگ روانی معکوس نمایش دهد و خود را پیروز میدان جلوه دهد . 
در همین راستا عده ای دشمن نفوذی عالما اهداف جنگ روانی آمریکا را در داخل پیگیری می کنند و عده ای نیز که علاقه مند به نظام هستند ولی متاسفانه نا دانسته و یا با اهداف پوچ و پست سیاسی در رسانه ها ، در نطقهای میان دستور و تذکرات خارج از دستور مجلس و ..... ، منافع ملی را فدا می کنند و در جهت اهداف جنگ روانی دشمن قدم بر می دارند . 
این دو دسته، سیاست های نظام در مواجهه با پرونده هسته ای را شکست خورده به نمایش می گذارند و به مردم چنین القا می کنندکه در جنگ سیاسی ، سیاست های نظام و دولتمردان ایران چه در راهبرد ایستادگی و مقاومت و چه در نرمش قهرمانانه و برجام نتیجه ای جز شکست نداشته است ، بنابراین ملت ایران امیدی به سیاستهای نظام در جنگ اقتصادی نداشته باشند .
انتظار داریم این افراد قدری به ندای وحدت آمیز رهبر معظم انقلاب گوش فرادهند ، دست از تخریب یکدیگر بردارند و بیش از این تیشه به ریشه نظام نزنند و اقتدار نظام را فدای بازیهای سیاسی نکنند .
جا دارد از شخصیت هایی که غالبا در طیف مخالف دولت فعلی شناخته می شوند ولی پس از توصیه مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهور پیام وحدت دادند قدردانی کنیم .
امید است دیگران نیز همین شیوه را دنبال نمایند که یقینا ایران اسلامی با وحدت می تواند در برابر هر دشمنی مقاومت نموده و توطئه های دشمن را خنثی نماید .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر