کد خبر: 46629
A

فتاح در جلسه شورای شهر: پیشنهاد من برای شهرداری هاشمی بود اما افشانی هم یک مددکار واقعی است/ به‌جای پل‌سازی روی مسائل فرهنگی و اجتماعی تمرکز کنید

رئیس کمیته امداد گفت: درست است که برخی انتقاداتی در مورد شوراها مطرح می‌کنند اما من معتقدم شورا لازم و موثر است زمانی که شورا، شورا باشد.

فتاح در جلسه شورای شهر: پیشنهاد من برای شهرداری هاشمی بود اما افشانی هم یک مددکار واقعی است/ به‌جای پل‌سازی روی مسائل فرهنگی و اجتماعی تمرکز کنید

به گزارش دیده بان ایران، پرویز فتاح (رئیس کمیته امداد) صبح امروز در هفتادو چهارمین جلسه شورا حاضر شد.

فتاح با بیان اینکه این سومین باری است که در جلسه شورا حاضر می‌شود و چندین ماه است که برای حضور در جلسه پیگیری کرده است، گفت: من شخصا به وجود شوراها اعتقاد دارم. درست است که برخی انتقاداتی در مورد شوراها مطرح می‌کنند اما من معتقدم شورا لازم و موثر است زمانی که شورا، شورا باشد.

فتاح در ادامه به انتخاب اعضای شورا و شهردار اشاره کرده و گفت:‌ من معتقد بودم که آقای هاشمی (رئیس شورای شهر) باید شهردار تهران شوند اما نظر شورا آقای افشانی بود و ایشان یک مددکار اجتماعی واقعی هستند.

مهمترین ویژگی افشانی ولایتمداری است 

به‌جای پل‌سازی روی مسائل فرهنگی و اجتماعی تمرکز کنید

فتاح با بیان اینکه افشانی تاکنون در سمت‌های مختلف به کمیته امداد کمک‌های بسیاری کرده است، گفت: زمانی که ایشان به سمت استاندار انتخاب شدند 22 عدد سکه به عنوان هدیه از افراد مختلف دریافت کردند اما ایشان همه این سکه‌ها را به کمیته امداد دادند به این مرام باید بارک الله گفت و برای ما یک درس است.

وی ادامه داد: آقای افشانی جدا از همه این مسائل یک ویژگی مهم دارند و آن این است که ولایتمدار هستند. ولایتمداری ایشان جدا از مواضع سیاسی‌شان است و چند بار شخصا به گفته‌اند که من تابع آقا هستم. از این جهت می‌خواستم از انتخاب شورا تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورا را نمی‌شناسد، گفت: به عنوان کسی که در کمیته امداد فعال هستم؛ می‌خواهم به مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرداری بیشتر توجه شود. آقای افشانی هم مثل آقای قالیباف سابقه اجرایی دارند. ساخت پل و جاده و ... هزینه بسیاری دربرمی‌گیرد اما کار فرهنگی و اجتماعی کم‌هزینه‌تر و موثرتر است.

فتاح با بیان اینکه عضو کمیته آسیب‌های اجتماعی است، افزود: خواهش می‌کنم که شورا در مسائل اجتماعی ورود موثرتری پیدا کند. همه ما در نظام اسلامی نسبت به مسائل مسئول هستیم از سوی دیگر مردم به شما رای دادند و مردم به نقل از امام خمینی(ره) ولی نعمت ما هستند. ما مدیون مردم هستیم. جنوب شهری‌ها ولی نعمت ما هستند.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر