کد خبر: 46640
A

آیت الله فلاحتی: "اختلاط زن و مرد" در سواحل گیلان پسندیده نیست

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به معضلات موجود در حوزه حجاب و عفاف گفت: اختلاط زن و مرد به‌ویژه در سواحل در هیچ کجای قانون اسلام پسندیده نیست.


آیت الله فلاحتی: "اختلاط زن و مرد" در سواحل گیلان پسندیده نیست
به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در حوزه حجاب عفاف و به‌ویژه بروز چنین مشکلاتی در سواحل گیلان اظهار داشت: در وهله نخست ما حضور مسافران را در گیلان گرامی می‌داریم و برای آنان سفر خوشی آرزو می‌کنیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسافران و عموم مردم گیلان خاطرنشان کرد: ما توقع داریم عموم جامعه آن چیزی را که مصالح اجتماعی یا همان هنجارهای اجتماعی اقتضا می‌کند رعایت کنند.
 
آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه اختلاط زن و مرد به ویژه در سواحل در هیچ کجای قانون اسلام پسندیده نیست تصریح کرد: ما نمی‌گوییم که مردم به دریا نروند اما خواهران و برادران در اماکن جدا از هم از این محیط استفاده کنند.
 
امام جمعه رشت خطاب به مسئولان نظامی، انتظامی متدینان و بسیجیان گفت: از شما می‌خواهم با استفاده از تدبیر و روش‌های مناسب، لزوم رعایت احکام شرعی را به مردم تذکر دهید و ما نیز به‌زودی برنامه‌های شورای فرهنگی استان را به مردم اعلام می‌کنیم./تسنیم
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر