کد خبر: 46649
A

نماینده اصولگرا: بررسی عدم کفایت رئیس‌جمهور در حال حاضر به صلاح نیست/ ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم

ردم اصولگرایان را دارای مبنا می‌دانند و می‌دانند که آنها همه چیز را فدای خودشان نخواهند کرد. نه اینکه در میان اصولگرایان آدم‌های فرصت‌طلب و رانت‌خوار نداریم اما منظورم شاکله اصولگرایان است.

نماینده اصولگرا: بررسی عدم کفایت رئیس‌جمهور در حال حاضر به صلاح نیست/ ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم

یک عضو فراکسیون ولایی گفت: در حال حاضر ما به‌صورت فکری و اعتقادی و طبق بنیان‌های نظری‌مان معتقدیم که دولت، دولت باکفایتی نیست و در این موضوع شکی نیست اما در حال حاضر شرایط به شکلی شده است که کلید زدن عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به صلاح کشور نیست.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون ولایی در گفتگو با اعتمادآنلاین با اشاره به آمادگی اصولگرایان برای انتخابات 98، گفت: با توجه به مسایلی که پیش آمد مردم متوجه شدند کسانیکه داعیه پیروی خط امامی یا اصلاح‌طلبان و یا طیف لیبرال نه تنها کمکی به پیشرفت و ترقی کشور نکردند بلکه حوادث تلخی را برای کشور از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رقم زدند. بنابراین اقبال نسبی نسبت به اصولگرایان در جامعه ایجاد شده است.

او ادامه داد: مردم اصولگرایان را دارای مبنا می‌دانند و می‌دانند که آنها همه چیز را فدای خودشان نخواهند کرد. نه اینکه در میان اصولگرایان آدم‌های فرصت‌طلب و رانت‌خوار نداریم اما منظورم شاکله اصولگرایان است.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: معتقدم رویکرد اصلی اصولگرایان این است که مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنند و شرکت حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

او ادامه داد: اصلاح طلبان نمی‌توانند خودشان را از روحانی جدا کنند و طبق گفته یک اصلاح‌طلب اگر همین الان قرار باشد مردم به روحانی رأی بدهند 2 میلیون هم رأی نخواهند آورد. شعار اصلاح‌طلبان با روحانی تا 1400 بوده است.

او ادامه داد: ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم. به قول حضرت علی (ع) خار در چشم و استخوان در گلو باید تحمل‌کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی در خصوص چرایی تغییر فاز اصولگرایی از مقابله با دولت، گفت: شرایط تغییر کرده است. شما وضعیت بازار و فشاری که به مردم می‌آید و فشاری که خارج از کشور وارد می‌کند مترصد یک شکاف‌های عمیق در جامعه هستند که ما نباید بگذاریم این شکاف ایجاد شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر