کد خبر: 46673
A

علی لاریجانی:مسائل منطقه باید از طریق گفت و گو برطرف شود

علی لاریجانی عصر امروز در دیدار خداحافظی علی بن حمد السلیطی سفیر قطر در تهران با قدردانی از فعالیت های وی افزود: شما در مدت فعالیت خود در افزایش سطح ارتباطات دو کشور به خصوص در حوزه های سیاسی و اقتصادی تلاش داشتید.

علی لاریجانی:مسائل منطقه باید از طریق گفت و گو برطرف شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛علی لاریجانی عصر امروز در دیدار خداحافظی علی بن حمد السلیطی سفیر قطر در تهران با قدردانی از فعالیت های وی افزود: شما در مدت فعالیت خود در افزایش سطح ارتباطات دو کشور به خصوص در حوزه های سیاسی و اقتصادی تلاش داشتید.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه محاصره قطر را اقدامی نادرست عنوان کرد و ادامه داد: مسائل منطقه باید از طریق گفت و گو و رایزنی برطرف شود.

لاریجانی یادآورشد که نباید به قدرت های خارج از منطقه اجازه دخالت داد تا دولت ها و ملت ها را گرفتار توطئه های خود کنند.

السلیطی سفیر قطر در تهران نیز با تشکر از حمایت های دولت و ملت ایران گفت: از جمهوری اسلامی برای اینکه در زمان محاصره قطر از سوی کشورهای عربی ما را تنها نگذاشتند، قدردانی می کنیم.

وی توضیح داد: سفیر بعدی قطر که به تهران اعزام می شود هم فردی فعال بوده و ادامه راه توسعه روابط را در حوزه های سیاسی و اقتصادی پیگیری می کند.

السلیطی از دی ماه 1392 سفیر قطر در کشورمان بود و اکنون با حکم امیر قطر، محمد سعد الفهید الهاجری به عنوان سفیر فوق العاده دوحه به تهران معرفی شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر