کد خبر: 46747
A

واکنش محسن رضایی به پرونده «سپنتا نیکنام»/ اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم از دستور کار مجمع خارج می شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید مهلت رسیدگی به ‍‍پرونده سپنتا نیکنام خبر داد.

واکنش محسن رضایی به پرونده «سپنتا نیکنام»/ اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم  از دستور کار مجمع خارج می شد

به گزارش دیده بان ایران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: برای حل پرونده سپنتا نیکنام مهلت رسیدگی به این پرونده را تمدید کردیم.  محسن رضایی اظهار کرد: در فرودین ماه مهلت سه ماهه رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام تمام شده بود اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم نظر شورای نگهبان‌ قطعی و از دستور کار مجمع خارج می شد. با پیشنهاد این جانب و موافقت آیت‌الله شاهرودی تمدید رسیدگی که طبق آیین نامه که حداکثر یک سال می تواند باشد انجام شد.

وی یادآور شد: حل این نوع اختلافات به رای دو سوم مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز دارد به همین دلیل دو هفته پیش بین دو کمییسون حقوقی و سیاسی مجمع جلسه‌ای مشترک گذاشتیم تا نظرات آنها به هم نزدیک‌تر شود.

رضایی افزود: این همه فضای شایعه پراکنی و غوغا سالاری که فرصت طلبان سیاسی در می‌آوردند باعث نگرانی‌هایی است . این افراد با دروغ پردازی، محیط عقلانی تصمیم گیری را هدف قرار داده‌اند، برخی از آنها نه به ایران ، نه به مردم و نه به اقلیت‌ها رحم نمی‌کنند و با سیاسی کاری فقط به دنبال منافع خود هستند.

گفتنی است روز گذشته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از موافقت کمیسیون‌های قضایی و سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بازگشت «سپنتا نیکنام» به شورای شهر یزد خبر داده بود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر