کد خبر: 47148
A
رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج:

همه‌ مسلمانان نسبت به مکه و مدینه حق یکسانی دارند/ کسانی که سیاست را از اسلام جدا می‌کنند، اسلام را نفهمیده‌اند/ معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد

رهبر انقلاب تاکید کردند: سرزمین مکه برای همه‌ مسلمانان است نباید کسانی فکر کنند هر طوری که می‌خواهند در این سرزمین رفتار کنند. همه‌ مسلمانان نسبت به مکه و مدینه حق یکسانی دارند.

همه‌ مسلمانان نسبت به مکه و مدینه حق یکسانی دارند/ کسانی که سیاست را از اسلام جدا می‌کنند، اسلام را نفهمیده‌اند/ معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ در آستانه‌‌ ایام حج ابراهیمی و آغاز اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: حج یک میدان عملی است که آمیختگی دین و سیاست، دنیا و آخرت، و معنویت و مادیت را نشان می‌دهد.

ایشان افزودند: در حج هم تضرع هست، هم دعا و توسل و گریه هست، هم طواف و سعی و نماز هست، و هم اجتماع مردم؛ این خیلی مهم است.

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه سرزمین مکه برای همه‌ مسلمانان است، خاطرنشان کردند: نباید کسانی فکر کنند هر طوری که می‌خواهند در این سرزمین رفتار کنند. همه‌ مسلمانان نسبت به مکه و مدینه حق یکسانی دارند.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه آن کسانی که سیاست را از اسلام جدا می‌کنند، اسلام را نفهمیده‌اند، یادآور شدند: کسی نباید نسبت به مفاهیم حج و نکته‌هایی که در حج وجود دارد، جلوگیری و ممانعت کند. آن کسانی و آن حکومتی که از این مفاهیم جلوگیری می‌کنند، «صد عن سبیل‌الله» می‌کنند. کعبه متعلق به همه‌ی مسلمانان است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر