کد خبر: 47287
A

واعظی: ترامپ ۸ بار درخواست ملاقات با روحانی را مطرح کرد/ تیم اقتصادی دولت ترمیم می‌شود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اسامی مختلفی در دست بررسی است تا در فرصت مناسب تغییرات کابینه صورت بگیرد. اسامی و تعداد تغییرات در دولت را شخص آقای رئیس‌جمهور اعلام خواهد کرد.

واعظی: ترامپ ۸ بار درخواست ملاقات با روحانی را مطرح کرد/ تیم اقتصادی دولت ترمیم می‌شود

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایلنا؛ محمود واعظی مشاور و رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران  درباره دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب یادآور شد: جلسه با مقام معظم رهبری بسیار خوب بود. هم آقای رئیس‌جمهور و هم اعضای دولت از حمایت‌های رهبری و اطمینان خاطری که درباره عبور  باشجاعت دولت از این شرایط دادند تشکر کردند.

وی با بیان اینکه امروز با شرایط جدیدی مواجه هستیم، عنوان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام، برخی تحریم‌ها به وجود آمد. البته مهمتر از آن، جنگ روانی است که از طریق اطلاعات غلط، به ملت ایران تحمیل می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به موضوع تغییر کابینه گفت: همه این شرایط می‌طلبد که برخی اعضای کابینه که در شرایط عادی توسط آقای رئیس‌جمهور انتخاب شده‌اند، تغییر کنند.

وی اعلام کرد: اسامی مختلفی در دست بررسی است تا در فرصت مناسب این تغییرات صورت بگیرد. اسامی و تعداد تغییرات در دولت را شخص آقای رئیس جمهور اعلام خواهد کرد.

واعظی درباره اینکه آیا این تغییرات در تیم اقتصادی دولت خواهد بود، گفت: تغییر در تیم اقتصادی هم خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از درخواست ترامپ برای ملاقات با روحانی خبر داد و گفت: در سفر قبلی روحانی به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ ۸ بار درخواست گفت‌گو و ملاقات با رئیس‌جمهور را از تیم ایرانی مطرح کرده بود.

وی ادامه داد: درباره اینکه می‌گویند ایران دنبال مذاکره با آمریکا می‌رود، می‌بینیم که تاکنون این ترامپ بود که هشت بار درخواست گفت‌وگو با روحانی را مطرح کرد ولی رئیس‌جمهور آن را درخواست را قبول نکرد.

واعظی درباره نامه‌ محسن رضایی درباره FATF گفت: نامه‌ای که محسن رضایی امضا کرده را بررسی کردیم و معتقدیم بخش‌هایی از این نامه ربطی به مجمع تشخیص ندارد و به شورای عالی امنیت ملی مربوط می‌شود.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مورد این نامه به نظر من کار عجولانه‌ای صورت گرفته،به هر حال پاسخ نامه از سوی رئیس‌جمهور اعلام خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر