کد خبر: 47554
A

تحت فشار قرار دادن بازرسان حزب اعتماد ملی با هدف پس گرفتن گزارش تخلفات گسترده الیاس حضرتی و تیم او از وزارت کشور

سایت رسمی اعتماد ملی نوشت اخبار واصله به این پایگاه، حکایت از تحت فشار قرار دادن بازرسان حزب اعتماد ملی توسط تیم الیاس حضرتی برای پس گرفتن گزارشات آنها از تخلفات گسترده وی و تیمش دارد.

تحت فشار قرار دادن بازرسان حزب اعتماد ملی با هدف پس گرفتن گزارش تخلفات گسترده الیاس حضرتی و تیم او از وزارت کشور

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  به نقل از سایت رسمی اعتماد ملی اخبار واصله به این پایگاه، حکایت از تحت فشار قرار دادن بازرسان حزب اعتماد ملی توسط تیم الیاس حضرتی برای پس گرفتن گزارشات آنها از تخلفات گسترده وی و تیمش دارد.

پس از آنکه بازرسان حزب اعتماد ملی به اتفاق آرا، رأی به تخلفات گسترده الیاس حضرتی و تیم او در جریان برگزاری کنگره و پس از آن دادند و شرح تخلفات را برای وزارت کشور ارسال کردند، تیم کودتا بر آن شده است تا با بهره گیری از هر طریق ممکن بازرسان را برای پس گرفتن رأی خود تحت فشار قرار دهند.

طبعا از بازرسان حزب اعتماد ملی انتظار می رود که در این شرایط خاص تاریخی که دبیرکل حزب در حصر به سر می برد و اخبار حزب از طریق افراد غیر حزبی به صورت نادرست به ایشان منتقل می شود، به رسالت شرعی و اخلاقی خودشان در قبال حزب ادامه داده و تسلیم تهدیدها و تطمیع های احتمالی نشوند، چراکه نام و نظر آنها در تاریخ ماندگار خواهد شد و آیندگان درباره آنها قضاوت خواهند کرد.

از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در وزارت کشور نیز انتظار می رود که بدون اثرپذیری از جوهای خارجی، هرچه سریعتر نظر خود را درباره وضعیت حزب اعتماد ملی اعلام نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر