کد خبر: 47578
A

لاریجانی: ترامپ قالتاق است/ جواب هر حرف مفتی را نباید داد

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی که در خلال بررسی درخواست رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مطرح شد، گفت: جواب هر حرف مفتی را که نباید داد. سخنانی که ایشان بیان کرد در سطح دیپلماتیک نبود بلکه سخنان یک آدم قالتاق بود. وی و رییسش در صحنه بین‌المللی به فساد شهره هستند.

لاریجانی: ترامپ قالتاق است/ جواب هر حرف مفتی را نباید داد

نماینده مردم شاهین شهر در تذکری خواستار واکنش لاریجانی به توییت رییس‌جمهور آمریکا شد، لاریجانی هم در پاسخ، ترامپ را «آدم قالتاق» و توییتش را «حرف مفت» دانست.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی که در خلال بررسی درخواست رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مطرح شد، گفت: جواب هر حرف مفتی را که نباید داد. سخنانی که ایشان بیان کرد در سطح دیپلماتیک نبود بلکه سخنان یک آدم قالتاق بود. وی و رییسش در صحنه بین‌المللی به فساد شهره هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه ایالات متحده دچار یک بی‌نظمی و توحش در عرصه روابط دیپلماتیک است. آمریکا نوعی دیپلماسی جاهلانه را در عرصه بین الملل دنبال می‌کند. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید به جاهلان محل نگذارید آنان خودشان را خراب می‌کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نیز پس از این سخنان گفت: ما همین را انتظار داشتیم. شما نظر مجلس را اعلام کردید تا بفهمند سخنان این افراد در ایران جایگاهی ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر