کد خبر: 47635
A

بنی صدر: ترامپ مسخره دنیا شده/ وزیراطلاعات رژیم پهلوی: براندازی نظام جمهوری اسلامی یعنی براندازی ایران

وابسته‌ها بدانند قربانی مستقیم تحریم‌های آمریکا مردم ایران هستند. آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند اهداف خود را در ایران محقق کند و وابسته‌ها خیال نکنند آمریکا برای آنها فرش قرمز پهن می‌کند. مردم ایران با تمام توان از استقلال و آزادی خود دفاع می‌کنند.

بنی صدر: ترامپ مسخره دنیا شده/ وزیراطلاعات رژیم پهلوی: براندازی نظام جمهوری اسلامی یعنی براندازی ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:داریوش همایون، وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌گوید هرگونه تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، خطر تجزیه و یا حتی محو نام ایران را در بر خواهد داشت.

به گزارش دیده بان ایران، وی که معاون حزب رستاخیز هم بود در یک مصاحبه درباره استراتژی مورد نظر خود برای آینده ایران گفت در شرایط کنونی که هزاران دست برای اتفاقات مهم منتظر است، برای من اولین اولویت حفظ ایران است و در استراتژی براندازی جمهوری اسلامی تجدیدنظر کرده ام.

* ابوالحسن بنی صدر هم با دروغ گو دانستن ترامپ که مدعی حمایت از مردم ایران است، می‌گوید ترامپ که مایه مسخره دنیاست باید بداند مردم ایران زیر بار او نخواهند رفت. وی افزود: وابسته‌ها بدانند قربانی مستقیم تحریم‌های آمریکا مردم ایران هستند. آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند اهداف خود را در ایران محقق کند و وابسته‌ها خیال نکنند آمریکا برای آنها فرش قرمز پهن می‌کند. مردم ایران با تمام توان از استقلال و آزادی خود دفاع می‌کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر