کد خبر: 47718
A

فاطمه سعیدی: وزیر علوم برای حل مشکل دانشجویان به رئیس‌جمهور و قوه قضاییه نامه نوشت/ هنوز جواب قطعی درباره حل پرونده دانشجویان بازداشتی نگرفته‌ایم

یک عضو کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشتی در دی ماه 96 و احکام سنگین صادره برای آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده است. وزیر علوم به آقای روحانی به عنوان ریاست شورای انقلاب فرهنگی و رییس دولت به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشت شده در دی‌ماه نامه نوشته است.

فاطمه سعیدی: وزیر علوم برای حل مشکل دانشجویان به رئیس‌جمهور و قوه قضاییه نامه نوشت/ هنوز جواب قطعی درباره حل پرونده دانشجویان بازداشتی نگرفته‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی درباره آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بازداشت شده در دی ماه که احکام سنگینی برای آنها تشکیل شده، گفت: با توجه به اینکه اتهام دانشجویان بیشتر در فضای دانشگاه صورت گرفته، بنابراین دانشگاه باید وضعیت پرونده آن‌ها را پیگیری کند.

او ادامه داد: جلسات متعددی را با مسئولان وزارت علوم داشتیم و آخرین جلسه ما در وزارتخانه و با حضور سه معاون وزیر برگزار شد.

این نماینده تهران تاکید کرد: به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشتی در دی ماه 96 و احکام سنگین صادره برای آنها پیگیری های لازم انجام شده است. وزیر علوم به آقای روحانی به عنوان ریاست شورای انقلاب فرهنگی و رییس دولت به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشت شده در دی ماه نامه نوشتند. همچنین آقای غلامی به قوه قضاییه، دادستان کل و دادستان تهران نیز نامه دادند و مکاتباتی انجام شد و حتی جلساتی نیز برگزار شد.

سعیدی گفت: امیدوارم که خبرهای خوشی به ما بدهند. ما هنوز پیگیر و منتظر جواب دستگاه‌ها هستیم. هنوز به ما جواب قطعی درباره حل مشکل تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان داده نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر