کد خبر: 47725
A

نماینده کرمان: ‌۱۶ استاندار کشور بازنشسته هستند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز استان کرمان در تعیین استاندار بلاتکلیف است گفت: با تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس، دولت باید استانداران بازنشسته را کنار بگذارد.

نماینده کرمان: ‌۱۶ استاندار کشور بازنشسته هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد‌مهدی زاهدی با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب استاندار کرمان و معرفی آن از سوی هیئت دولت اظهار‌داشت: هیئت دولت باید هر چه سریعتر وضعیت استان کرمان را در انتخاب و معرفی استاندار جدید روشن کرده و کرمان را از بلاتکلیفی نجات دهد.

وی با بیان اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس به تصویب رسیده و در این شرایط انتخاب استاندار سخت به‌نظر می‌رسد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌‌شنبه دوم مرداد مجلس با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصویب این قانون دولت باید استانداران بازنشسته را کنار بگذارد افزود: حدود 16 استاندار در کشور بازنشسته هستند و دولت علاوه بر معرفی استاندار جدید کرمان باید برای آن استان‌ها نیز تعیین تکلیف کند.

گفتنی است  نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را در جلسه علنی دوم خرداد امسال تصویب کرده بودند./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر