کد خبر: 47743
A
محمد رضا تابش خبر داد ؛

ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اصلاح و تکمیل می شود

تابش در واکنش درخواست برخی از فعالان سیاسی برای تغییر ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ساختار و سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان همواره متناسب با شرایط روز و انتخابات‌های پیش رو دستخوش تغییراتی شده است. این بار هم قطعا با توجه به تجربیات گذشته و پیشنهاداتی که از سوی فعالان سیاسی مطرح می‌شود شاهد اصلاح و تکمیل این ساختار به بهترین شکل خواهیم بود.

 ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اصلاح و تکمیل می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمدرضا تابش در گفت‌و‌گویی ؛  با اشاره به دستور رییس‌جمهور به وزرا برای تشکیل اتاق‌های فکر جهت ترمیم کابینه گفت: وزرا براساس قانون وظایفی دارند که باید از پس اجرایش بر بیایند و دستور رییس‌جمهور هم مبتنی بر استفاده از خردجمعی و مشارکت نخبگان جامعه است.

وی افزود: این اتاق‌های فکر باید با حضور تمامی نخبگان جدای از اینکه متعلق به چه جریانی باشند، تشکیل شود.  

تابش با مبارک توصیف کردن این اقدام گفت:  امیدواریم این دستور به مرحله اجرا در بیاد.

 

تابش همچنین در خصوص درخواست برخی از فعالان سیاسی برای تغییر ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ساختار و سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان همواره متناسب با شرایط روز و انتخابات‌های پیش رو  دستخوش تغییراتی شده است.

وی افزود: این بار هم قطعا با توجه به تجربیات گذشته و پیشنهاداتی که از سوی فعالان سیاسی مطرح می‌شود شاهد اصلاح و تکمیل این ساختار به بهترین شکل خواهیم بود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر