کد خبر: 47750
A

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت همسر شهید یزدان خواه

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با صدور پیامی درگذشت همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه را تسلیت گفت

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت همسر شهید یزدان خواه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با صدور پیامی درگذشت همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه را تسلیت گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و استقامت حاجیه ‌خانم شهربانو ثمنی، همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این شیرزن مؤمنه که در سایه ارادت خالصانه به خاندان رسالت و در کنار همسر مبارز و فداکارش، عمر باعزّت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزانش را بر دوش کشید، به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل های ایران اسلامی به یادگار ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و همجواری با همسر و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر