کد خبر: 47833
A
عضو فراکسیون امید خبر داد:

جلسه فراکسیون امید با جمشید انصاری در رابطه با قانون منع بکارگیری بازنشستگان

یک عضو فراکسیون امید در خصوص جلسه این فراکسیون با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت:‌ با نماینده دولت درباره قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته‌ها گفت‌وگو خواهیم کرد و احتمالا مباحثی هم درباره لایحه تفکیک وزارت‌خانه مطرح خواهد شد.

جلسه فراکسیون امید با جمشید انصاری در رابطه با قانون منع بکارگیری بازنشستگان

به گزارش دیده بان ایران؛ فاطمه سعیدی درباره جلسه فراکسیون امید با جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: فردا جلسه‌‌ای را با آقای انصاری خواهیم داشت و در خصوص مسائلی که این روزها مطرح است، صحبت خواهیم کرد.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: احتمالا در این جلسه درخصوص مسائل استخدامی‌های جدید دولت،‌ مشکلات آن و مشکلات حق التدریس‌ها با نماینده دولت به گفت‌وگو خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در نهادهای اجرایی کشور صحبت نیز خواهد شد،‌ بیان کرد: صد در صد در این باره هم با آقای انصاری صحبت خواهیم کرد و فکر می‌کنم اصل جلسه فردا هم برای همین مطلب باشد.

سعیدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که آیا در خصوص طرح تفکیک وزارت‌خانه‌ها که این روزها در دولت مطرح است با نماینده دولت به گفت و شنود خواهید پرداخت،‌ گفت: هنگامی که ما از نماینده دولت دعوت می‌کنیم در فراکسیون حضور پیدا کند، قطعا در خصوص سؤالات و انتظاراتی که نمایندگان و اعضای فراکسیون دارند با او صحبت می‌کنیم و بسیار احتمال دارد که درباره این موضوع هم صحبت کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر