کد خبر: 47866
A

علیر ضا بهشتی : بهای سانسور قلم

اخیرا متنی با نام بنده منتشر شده که در آن درد دل یکی از هموطنان درباره سخنان رهبری با هیئت دولت که در آن به ماجرای موفقیت ایران در جام جهانی فوتبال اشاره شده آمده است. نمی‌دانم انگیزه نویسنده آن سطور چه بوده است، اما ای کاش آزادی قلم در کشور ما به گونه‌ای بود که هیچ شهروندی مجبور نمی‌شد برای بیان نظرات خویش از عنوان و اسامی دیگران استفاده کند. به هر حال، آنها که نوشته‌های گاه و بی‌گاه من را می‌خوانند می‌دانند که ادبیات به‌کار گرفته شده در متن مذکور فرسنگ‌ها از قلم من فاصله دارد

علیر ضا بهشتی : بهای سانسور قلم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در روزهای اخیر متنی در فضای مجازی به  نام دکتر سید علیرضا بهشتی استاد دانشگاه و فرزند  شهید بهشتی  منتشر شده است.  ایشان متن مذکور و محتوای آن را که در فضای مجازی  منتشر شده تکذیب کرده و در متن تکذیبیه یادآور شده اند که "آنها که نوشته‌های گاه و بی‌گاه من را می‌خوانند می‌دانند که ادبیات به‌کار گرفته شده در متن مذکور فرسنگ‌ها از قلم من فاصله دارد"

 

متن تکذیبیه که در اختیار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران قرار گرفته در ذیل آمده است: 

 

اخیرا متنی با نام بنده منتشر شده که در آن درد دل یکی از هموطنان درباره سخنان رهبری با هیئت دولت که در آن به ماجرای موفقیت ایران در جام جهانی فوتبال اشاره شده آمده است. نمی‌دانم انگیزه نویسنده آن سطور چه بوده است، اما ای کاش آزادی قلم در کشور ما به گونه‌ای بود که هیچ شهروندی مجبور نمی‌شد برای بیان نظرات خویش از عنوان و اسامی دیگران استفاده کند. به هر حال، آنها که نوشته‌های گاه و بی‌گاه من را می‌خوانند می‌دانند که ادبیات به‌کار گرفته شده در متن مذکور فرسنگ‌ها از قلم من فاصله دارد و من اگر هم بخواهم مطلبی در این زمینه‌ها بنویسم، برای انتشار آن از مطبوعات دارای مجوز رسمی استفاده می‌کنم.

سید علیرضا حسینی بهشتی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر