کد خبر: 48078
A

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به جوابیه مجمع تشخیص: فهمیدیم که از «منافقان و عوامل استکبار» هستیم!

روزنامه چمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود به پاسخ روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت به نوشته های اخیر این روزنامه اشاره داشته است.

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به جوابیه مجمع تشخیص:  فهمیدیم که از «منافقان و عوامل استکبار» هستیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال جوابیه‌ای به مطلب ستون جهت اطلاع دیروز روزنامه جمهوری اسلامی پاسخ داد. در این جوابیه آمده است: «روزنامه جمهوری اسلامی و برخی سایت‌ها براساس فیلمی تقطیع شده از گفتگوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در سال 1394 و در ایام برگزاری مذاکرات برجام و تهدیدات نظامی آن زمان انجام شده است، به هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به ارتش آمریکا و گروگان گرفتن سربازان آنها درصورت حمله به ایران، خرده گرفته و با ادبیاتی به دور از انصاف، قضاوتی ناروا داشته‌اند.

البته طی هفته اخیر این چندمین‌بار است که از رسانه بی‌بی‌سی گرفته تا چند سایت داخلی با طرح مسائل مختلفی نسبت به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام به درج مطالب اهانت‌آمیز کرده‌اند. این تحرکات مشکوک در متن مطالب روزنامه جمهوری اسلامی، هوشیاری گردانندگان آن و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابله با نفوذ منافقان و عوامل استکبار در جامعه ارجمند رسانه‌ای را طلب می‌نماید.»

با ملاحظه پاسخ روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام روشن شد که انتساب مطلب مندرج در ستون جهت اطلاع دیروز به این عضو مجمع فارغ از زمان آن صحت دارد و البته ما دست‌اندرکاران روزنامه جمهوری اسلامی نیز فهمیدیم که از «منافقان و عوامل استکبار» هستیم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر