کد خبر: 48133
A

بروجردی: مذاکره با آمریکا خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکره با آمریکا در زمینه روابط ۲ جانبه، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

بروجردی: مذاکره با آمریکا خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش دیده بان ایران؛ در خصوص پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران، اظهار داشت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نمی‌تواند طرف مذاکره با جمهوری اسلامی ایران باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول چند دهه گذشته در موارد خاص و به دلیل سیاست جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت در منطقه و از جمله بحران تحمیلی که به کشور همسایه یعنی عراق تحمیل شد، جمهوری اسلامی ایران چند دور مذاکره با آمریکا داشت ولی هیچ گاه در زمینه روابط 2 جانبه با آمریکا مذاکره نداشته‌ایم.

وی افزود: مذاکره با آمریکا در زمینه روابط 2 جانبه، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

بروجردی ادامه داد: آمریکا توافقنامه بین‌المللی برجام که از پستوانه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برخوردار بود، را آشکارا برجام را نقض کرد و موجب اعتراض همه کشورهای جهان گردید و نشان داد که هیچ گاه قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا کشوری است که در کشتار مردم منطقه نقش مستقیم و اساسی دارد، گفت: آمریکا در فلسطین، یمن و بسیاری از کشورهای جهان حامی تروریسم است و باید این کشور را بعنوان به وجود آورنده داعش شناخت. سیاست‌های آمریکا در حمایت از داعش در عراق و سوریه با همت مردم و نیروهای مسلح این 2 کشور و حمایت‌های جدی جمهوری اسلامی ایران و روسیه شکست خورد و این به معنی شکست آمریکا در منطقه بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا و پیشنهاد آن‌ها برای مذاکره بدون قید و شرط یک نوع عوام فریبی است و ملت ایران هیچ گاه فریب این گونه اظهارات رئیس جمهور آمریکا را نخواهند خورد، گفت: شاهد بر این مدعا نیز اظهارات وزیر خارجه آمریکا است که بلافاصله پس از اظهارات ترامپ، شروطی را تعیین کرد که همه این شرایط مردود و غیر قابل قبول است./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر