کد خبر: 48192
A

نماینده مجلس: دلیلی ندارد امضای خود را در خصوص مسائل اقتصادی مردم را پس بگیرم

نماینده مردم پاوه در مجلس اعلام کرد که بنده همچنان پای امضای خود درباره سوال اقتصادی از رئیس‌جمهور هستم و با قاطعیت از حق مردم دفاع کرده و پیگیر مشکلات اقتصادی‌شان هستم.

نماینده مجلس: دلیلی ندارد امضای خود را  در خصوص مسائل اقتصادی مردم را پس بگیرم

به گزارش دیده بان ایران؛ شهرام نادری، نماینده مردم پاوه در مجلس با اشاره به سؤال پنج محوری جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در 5 محور اقتصادی، چندی پیش در کمیسیون اقتصادی مجلس و با حضور نمایندگان دولت، اعضای کمیسیون اقتصادی و درخواست کنندگان سؤال از رئیس جمهور بررسی شد.

وی افزود: بنده جزو اولین کسانی بودم که علیه رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برخاستم، بنابراین دلیلی ندارد امضای خود را  در خصوص مسائل اقتصادی مردم را پس بگیرم.

نماینده مردم پاوه در مجلس همچنین تصریح کرد: در همان جلسه کمیسیون اقتصادی از سوی نمایندگان دولت توضیحاتی در خصوص مؤسسات مالی یعنی یکی از محورهای سؤال از رئیس جمهور مطرح شد که بنده فقط در خصوص مسائل مربوط به مؤسسات مالی قانع شدم، اما همچنان پای امضای خود بر روی 4 محور دیگر که موضوعاتی از قبیل مشکلات اقتصادیف مسائل ارزی، رکود و تورم است ایستاده ام.

نادری در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی و معیشتی برای مردم در جامعه ما نمایندگان مجلس به صورت جدی و قاطع پیگیر این مشکلات اقتصادی خواهیم بود و به مردم این قول را می دهیم که در حد توان به فکر حل این مشکلات باشیم.

وی در خاتمه اعلام کرد که بنده سؤال خود را در 4 محور اقتصادی از رئیس جمهور پس نگرفته ام و همواره بر امضای خود درباره مسائل اقتصادی و معیشتی مردم پایبندم و از رئیس جمهور می خواهیم در این رابطه در مهلت مقرر در مجلس حضور یافته و به نمایندگان پاسخ دهد./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر