کد خبر: 48231
A

روحانی بدون تعارف و رودربایستی در مورد تغییرات کابینه تصمیم‌گیری کند

علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیات رییسه مجلس گفت که روحانی باید برای تغییر کابینه تعارف و رودربایستی را کنار بگذارد و حتما منتظر سوال و استیضاح نباشد.

روحانی بدون تعارف و رودربایستی در مورد تغییرات کابینه تصمیم‌گیری کند

به گزارش دیده بان ایران؛ یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جامعه و نمایندگان منتظر ترمیم کابینه هستند» این امر را به نفع دولت دانست.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: من موافقم در بخشی از کابینه چه وزرا، معاونین رئیس جمهور، استانداران و حتی معاونین وزرا ارزیابی‌هایی صورت گیرد و هر کس ضعفی در عملکردش دارد مشمول تغییرات شود. چرا که اصرار بر ماندن کسانی که عملکرد خوبی نداشته‌اند به ضرر دولت و مردم است.

وی افزود: دولت می‌تواند بر اساس برنامه‌های خود عملکرد وزرا را ارزیابی کند. نباید حتما منتظر سوال و استیضاح مجلس بمانند. اگر وزیر، مدیر، معاون رئیس جمهور یا استانداری ضعیف است باید عوض شود. جامعه و نمایندگان منتظر ترمیم کابینه هستند و این به نفع دولت است.

نماینده مردم ساری در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید ملاحظات را کنار بگذارد و بدون تعارف و رودربایستی در مورد تغییرات کابینه تصمیم‌گیری کند. اگر کابینه ترمیم شود یا وزیری عوض شود، این قطعا نقطه قوت دولت خواهد بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر