کد خبر: 48297
A

نقوی‌حسینی دولت را برای تغییر کابینه تهدید کرد

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر فراکسیون به این نتیجه برسد که دولت اراده‌ای تغییر کابینه ندارد، ورود می‌کند. همچنین جلسه این فراکسیون صبح فردا برای جمع‌بندی نهایی در این زمینه مجددا تشکیل خواهد شد.

نقوی‌حسینی دولت را برای تغییر کابینه تهدید کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ مردادماه) فراکسیون  متبوع خود گفت: در این جلسه بنابر این شد با توجه به مهلتی که به دولت برای تغییر و تحولات داده شد، ارزیابی عملکرد صورت گیرد، از این رو لازم باشد مجلس و فراکسیون ورود پیدا خواهد کرد که اگر دولت اراده در ایجاد تغییر اساسی در کابینه ندارد، فراکسیون به نقش خود به عنوان ناظر بر دستگاه اجرایی عمل کند.

وی افزود: برای جمع بندی بنابراین شد صبح فردا جلسه‌ای برگزار شده و اعضا دعوت شوند تا برای این مهم به جمع بندی برسیم و نقش خود را به عنوان نمایندگان مردم ایفا کنیم.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز مطرح شد که نمایندگان باید صدای ملت باشند و فریاد ملت را برسانند، نقش خود را به عنوان ناظر ایفا کنند و این به معنای تقابل با دولت نیست بلکه به عنوان حمایت و کمک به دولت است و صرفا می‌خواهیم بعد نظارتی را تقویت کنیم./باشگاه خبرنگاران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر