کد خبر: 48361
A

اصلاح طلبان به ضرغامی بگویند 1400 به او رای می دهند/ با آب زرد چوبه و نان سنگک که فالوئر جمع نمی شود

مهندس ضرغامی بعد از درست شدن کولرش چند روزی از سرخط خبرها فاصله گرفته بود که انگار ام خیلی برایش سخت گذشته. چون تصمیم گرفته با انتقاد از رئیس جمهوری دوباره خودی نشان داده و به صدر اخبار برگردد.

اصلاح طلبان به ضرغامی بگویند 1400 به او رای می دهند/ با آب زرد چوبه و نان سنگک که فالوئر جمع نمی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ درست است که جناب ضرغامی در آخرین انتخابات در ستاد اصولگرایان خدمت می‌کرد ولی به‌دلیل خاطرات بدی که از دوره ریاست جمهوری کاندیدای مورد حمایتش داشته، درواقع خیلی زیرپوستی دلش پیش ستاد دکتر روحانی و وعده‌های ایشان بود. لذا بتازگی خیلی شاکی توئیت زده که دکتر روحانی تقریباً هیچ یک از وعده‌هایش را عملی نکرده است.

 
البته این مطالبه‌گری طبیعی است. چون مهندس مدت‌هاست تغییر موضع داده و دیگر خود را یک اصولگرا نمی‌داند. روش‌های درستی هم برای این‌کار درپیش نگرفته. مثلاً هی این اصلاح‌طلب‌های بیچاره را صبح‌ها زابراه می‌کند تا با آنها صبحانه بخورد و عکس‌هایش را در توئیتر و کانال تلگرامش انتشار دهد. مگر یک آدم با عکس شناور کولر و آب زردچوبه و نان سنگک چقدر می‌تواند فالوئر جمع کند؟ کاش اصلاح‌طلبان به او می‌گفتند لازم نیست هرچه در می‌آوری خرج صبحانه دادن کنی و حجم اینترنت ملت را هدر بدهی. ما ۱۴۰۰ به تو رأی می‌دهیم.
البته اگر دولتی‌ها صبح‌ها یک کم زودتر بلند می‌شدند و قبل از رفتن به محل کار یک لقمه نان و پنیر با مهندس می‌زدند الان ایشان اینقدر از دولت انتقاد نمی‌کرد. چه می‌شد دکتر روحانی قبل از رفتن به توچال یک زنگ هم به ضرغامی می‌زد و او را هم با خودش می‌برد؟ تازه مهندس نشان داده بچه نازی‌آباد اهل دل است و آهنگ‌های شاد هم گوش می‌دهد. چون در تحلیل بازار ارز معتقد بود مهشید، مهوش، پریوش بد کرده‌اند و همه را دربه‌در کرده‌اند و ثبات بازار را بهم ریختند./ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر