کد خبر: 48376
A

غلامعلی جعفرزاده: جامعه تشنه حرف زدن روحانی است/ گله مندی‌ها از رییس‌جمهوری زیاد است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،‌ نماینده مجلس معتقد است در شرایط فعلی کشور گرچه گله‌مندی‌ها از رییس‌جمهوری زیاد است اما جامعه امروز تشنه حرف زدن حسن روحانی است.

غلامعلی جعفرزاده: جامعه تشنه حرف زدن روحانی است/ گله مندی‌ها از رییس‌جمهوری زیاد است

به گزارش دیده بان ایران، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس درباره این که در شرایط فعلی کشور چقدر ضرورت دارد که رئیس‌جمهور با مردم سخن بگوید، گفت: متاسفانه گله‌مندی‌های ما از آقای روحانی زیاد است. علی رغم این‌که در این مقاطع به دلیل ضرورت وحدت و انسجام تمایل داریم از دولت گله نکنیم،  اما ایشان ما را مجبور به این کار می‌کند.

وی تاکید کرد: ما باید یک وحدت و انسجام ملی از خودمان به نمایش بگذاریم، باید مسائل را در داخل حل کنیم و جلوه ما از بیرون خوب باشد؛ جامعه امروز تشنه حرف زدن آقای روحانی است.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: رئیس‌جمهور صادقانه با مردم مسائل را با مردم در میان بگذارد، بگوید کجای کار هستیم؟ در صندوق‌ها و خزانه چه خبر است؟ در بازار طلا و ارز چه می‌گذرد؟ هزینه توافق چیست؟

وی تصریح کرد: آقای روحانی باید برای مردم روشن کند توافق چه سود و چه هزینه‌هایی دارد و واقعیت‌ها را بیان کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: ۸ سال موشک بر سر مردم ریخته شد آنان مرگ را به چشم خود دیدند اما ایستادگی کردند، امروز مشاهده می‌کنند که زندگی‌شان در حال نابودی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم امروز کم‌حوصله شده‌اند زیرا کسی با آن‌ها حرف نمی‌زند؛ باید مسئولان بیایند صادقانه همه چیز را بیان کنند، بگویند توافق کنیم چه چیزی از دست می‌دهیم و چه چیزی به دست می‌آوریم؟

این عضو فراکسیون مستقل ولایی ادامه داد: اگر با من حرف زده شود به خوبی می‌فهمند چه چیزی دروغ است و چه چیزی راست است و دیگر کسی نمی‌تواند ناامیدی را پمپاژ کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان ملت گفت: فراکسیون مستقلین چندین هفته است که درخواست دیدار با آقای روحانی را داده است، اما ایشان وقت نمی‌دهد. توقع داریم رئیس‌جمهور وقت بگذارد تا حرف‌ها گفته شود اما متاسفانه این دیدار موکول به هفته‌های دیگر می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر