کد خبر: 48418
A

عضو حزب موتلفه: امام جمعه مشهد اختلافات را تشدید می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه حزب مؤتلفه اسلامی در مشهد معتقد است که فراخوان امام جمعه مشهد برای حضور مردم در خیابان‌ها اختلافات را تشدید می‌کند.

عضو حزب موتلفه: امام جمعه مشهد اختلافات را تشدید می‌کند

به گزارش دیده بان ایران، محمدجواد آرین‌منش در گفت‌وگو با جماران درباره فراخوان آیت‌الله علم‌الهدی گفت: شاید اثر مثبت آن این باشد که مردم ناراضی مقداری تخلیه شوند و بتوانند پیام خود را منتقل کنند. ولی به نظر می‌رسد که تقابل دولت و غیردولت را شدیدتر خواهد کرد و اختلافات را تشدید می‌کند. اخیراً هم که آقای رئیس جمهوری پاسخ دعوت مجلس را داد، معنا و مفهومش این بود که می‌خواهد افشاگری‌هایی انجام دهد و مطالبی را بگوید که تاکنون نگفته است. در مجموع اینها حتماً مشکل کشور را حل نمی‌کند. یعنی مشکل مردم با آمدن به خیابان و شعار دادن حل نمی‌شود. فقر، فساد، تبعیض، بی‌عدالتی، بیکاری و تورم مشکلات مردم است. فکر می‌کنید اگر گروهی برای شعار دادن علیه دولت بسیج شدند، مشکلی حل می‌شود؟! من چنین تصوری ندارم.

نماینده پیشین مجلس ادامه داد: بزرگان نظام، علما، روحانیت و ائمه جمعه باید نماد وحدت، انسجام و حل مشکلات باشند. دسترسی نماینده ولی فقیه به مقامات بالا در حدی هست که نیاز نداشته باشد مردم را بسیج کند که به خیابان بیایند و شعار بدهند.

آرین‌منش افزود: ممکن است مردم تا مدتی سرگرم شوند ولی حتماً شکاف‌ها را عمیق‌تر خواهد کرد. در چند روز گذشته یک‌صدایی در کشور حاکم شد و همه به دنبال وحدت بودند اما قاعدتاً با فراخوان رئیس جمهوری به مجلس، طرح سؤال از رئیس جمهوری و حرکت‌هایی که از مردم دعوت می‌کند که علیه دولت شعار دهند، حتما شکاف‌ها را عمیق‌تر می‌کند و مشکلات مردم را حل نخواهد کرد. من فکر نمی کنم که مقام معظم رهبری هم از این حرف‌ها استقبال کنند که مردم به خیابان بیایند و علیه دولت و مجلس شعار دهند. ولی افرادی که دنبال تقابل هستند و از این تقابل و شکاف نان می‌خورند، قطعاً خوشحال می‌شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر