کد خبر: 48431
A

جعفرزاده نماینده رشت: انتظار داشتم رییس جمهور از مردم عذرخواهی کند

مملکت که گل و بلبل نیست که روحانی اینگونه صحبت می‌کند.

جعفرزاده نماینده رشت: انتظار داشتم رییس جمهور از مردم عذرخواهی کند

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس در مورد گفت‌وگوی دیشب تلویزیونی روحانی گفت: انتظار داشتیم رییس جمهور به خاطر وضعیت کشور به ویژه در زمینه بازار ارز از مردم عذرخواهی کند.

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با عصر ایران با اشاره به اینکه ممکن است شرایط کشور بدتر شود ادامه داد: مملکت که گل و بلبل نیست که روحانی اینگونه صحبت می‌کند.  

وی خاطر نشان کرد: این که ما مردم را با حکومت همراه کنیم ایراد ندارد اما آیا دولت نمی‌توانست زودتر از اینها کاری کند که قیمت ارز و سکه سقوط کند؟

این نماینده مجلس افزود: کسی که سواد اقتصادی ندارد هم می‌داند که دولت می‌توانست این اقدام‌ها را زودتر انجام دهد. واقعا مسؤولان چه جوابی دارند که به مردم بدهند.

جعفرزاده تصریح کرد: حق این بود که روحانی شفاف توضیح بدهد که چرا این اتفاق‌ها افتاده است. مردم از رییس جمهور شفافیت بیشتری انتظار داشتند.

وی گفت: روحانی باید از بابت خسارت‌هایی که به مردم زده شده از آنها عذرخواهی می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه به عنوان یک نماینده مجلس از حرف‌های روحانی لذت نبردم  ادامه داد: رییس جمهور انگار در چارچوبی که موظف است حرف بزند سخن گفت. حرف از دل رییس جمهور بیرون نیامد، حرف از زبانش زده شد.

جعفرزاده در مورد حضور روحانی در مجلس و سخنان احتمالی او گفت: نمی‌دانم رییس جمهور چه خواهد گفت اما از او خواهش می‌کنم با دلش با مردم حرف بزند نه زبانش

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر