کد خبر: 48441
A

چمران: همه چیز دست دولت است گردن نظام نیندازید

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی در عدم برنامه‌ریزی درست و کم کاری است و ربطی هم به مسائل سیاسی ندارد.

چمران: همه چیز دست دولت است گردن نظام نیندازید

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی چمران عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با انتقاد از برخی شخصیت‌ها که برای حل مشکلات کشور راهکار سیاسی ارائه می‌دهند، گفت: وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی در عدم برنامه‌ریزی درست و کم‌کاری است و ربطی هم به مسائل سیاسی ندارد.

وی افزود: مسائل سیاسی جای خودش را دارد. مسئله فروش طلاها و ذخایر طلای کشور، بی‌ثباتی در ارز و از دست دادن ذخایر ارزی چه ربطی به مسائل سیاسی دارد؟ اینها همه گره‌ها و مشکلاتی است که به وجود‌ آمده و اگر بگوییم به خاطر مسائل سیاسی است خیلی بد است. زندگی مردم و سرنوشتشان را به آن مسائل گره زدن و گروکشی کردن کار صحیحی نبوده و غیرمنطقی است.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی با انتقاد از اینکه همه چیز در اختیار دستگاه‌های اجرایی کشور است و دستگاه‌ها موظف‌اند کارها را انجام دهند، گفت: اگر در معاونت ارزی بانک مرکزی تخلف صورت می‌پذیرد نباید گردن نظام انداخت بلکه به گردن کسانی است که انتصابات غیرصحیح و غلط انجام دادند یا تصمیمات اشتباه گرفتند.

چمران خاطرنشان کرد: ربط دادن این مسائل به نظام غیرمنطقی است. اینکه به مسافران خارجی ارز با قیمت نازل داده شود به نظام ارتباطی ندارد بلکه باید در جاهای دیگر آن را جستجو کرد. اگر گرانی در ارزاق و اتوموبیل و خودرو پیش آمده و اختلاسی صورت گرفته با وزیر و مسئولان وزارت باید برخورد کرد و نباید به پای نظام نوشت، در این شرایط موج‌سواری کردن درست نیست./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر