کد خبر: 48708
A
نماینده مردم دلفان به دیده بان ایران خبر داد؛

تحقیق و تفحص از سازمان بهزیستی "سیاسی" نیست/ اخبار و مستندات تاسف باری درباره "محسنی بندپی" وجود دارد/ کسی که به پول خرید عصای معلول رحم نکرده چطور میخواهد شستا را اداره کند!

رستمیان در خصوص بررسی اقدامات عملکرد "محسنی بندپی" بیان کرد: به دستور رییس مجلس تحقیق و تقحص درباره آقای محسنی بندپی کماکان ادامه دارد همچنین به دستور آقای لاریجانی، کمیته بازرسی جهت تحقیق و تفحص از عملکرد آقای محسنی بند پی شکل گرفته که تمامی مستندات موجود به همین کمیته ارجاع داده می شود. گفتنی است اخبار و مدارک تاسف باری در این زمینه در حال حاضر در حال حاضربه دست نمایندگان رسیده که به موقع در این رابطه اطلاع رسانی خواهد شد.

تحقیق و تفحص از سازمان بهزیستی "سیاسی" نیست/ اخبار و مستندات تاسف باری درباره "محسنی بندپی" وجود دارد/ کسی که به پول خرید عصای معلول رحم نکرده چطور میخواهد شستا را اداره کند!

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی:صبح امروز، رئیس جمهور طی حکمی براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

 

این انتصاب درحالی از سوی حسن روحانی انجام گرفت که علی رستمیان در نطق روز چهارشنبه خود،  در موافقت با استیضاح علی ربیعی، ضمن انتقاد شدید از عملکرد او از تخلفات سازمان بهزیستی و "انوشیروان محسنی بندپی" رییس این سازمان نیز پرده برداشت و تنها در یک مورد از تخلف چندصد میلیونی او خبر داد.

نماینده مردم دلفان در بخشی از نطف روز چهارشنبه خودش گفته بود: ۹۰۰ میلیون تومان صرف هزینه همایش و مهمانی شاهانه آقای بندپی شده است ایشان پول خرید ویلچر برای معلولان را صرف خرید ماشین های شاسی بلند کرده است.

 

اما در همین خصوص و همچنین انتخاب رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان گزینه مطلوب سرپرستی وزارت کاراز سوی رییس جمهور، علی رستمیان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران می گوید: باتوجه به مطالبی که راجع به آقای بند پی مطرح شد ومستنداتی که در دست است و همچنین تحقیق و تفحصی که از ایشان تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود، بنده معتقدم اگر این انتصاب صورت نمی گرفت برای دولت بهتر بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر ادعاهای خود درباره "محسنی بندپی" خواهید بود یا خیر گفت: تمامی اظهاراتی که در روز استیضاح ربیعی از مجلس توسط بنده بیان شد واقعیت دارد چراکه تمامی مستندات این ادعاها موجود است که به زودی جزییات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.(هم در مورد اشتغال و هم درمورد تصرف غیرقانونی اموال بیت المال که شامل خرید خودروشاسی بلند به جای خرید ویلچر برای نیازمندان و پذیرایی های شاهانه است.)

 

 

رستمیان تصریح کرد: به دستور آقای لاریجانی تحقیق و تقحص درباره آقای بندپی کماکان ادامه دارد و همچنین به دستور رییس مجلس، کمیته بازرسی جهت تحقیق و تفحص از عملکرد "محسنی بند پی" شکل گرفته است که تمامی مستندات موجود به همین کمیته ارجاع داده خواهد شد. گفتنی است اخبار و مستندات تاسف باری در این زمینه در حال حاضر به دست ما رسیده است.

 

رستمیان همچنین درباره پاسخی که آقای بندپی در واکنش به این ادعاها منتشر شد هم به دیده بان ایران گفت: در حال حاضر ترجیح می دهم جواب آقای بندپی را تا زمانی که کار تحقیق و تقحص به پایان نرسیده، ندهم.

پس از تکمیل تحقیق و تفحص، با در دست داشتن مدارکی که برعلیه ایشان است پاسخ ایشان را خواهم داد. البته پیش از استیضاح آقای ربیعی و انتصاب آقای بندپی، بنده اعلام کرده بودم که تحقیق و تقحص از سازمان بهزیستی در 12 فصل ادامه خواهد داشت. طبق برنامه قرار است هیئتی از مجلس این اظهارات را بررسی کنند و درخصوص این که آقای بندپی از زیربار مسئولیت خود شانه خالی کرده  و به مردم دروغ گفته نظارت و تحقیق کامل تری صورت بگیرد.

لازم به ذکر است که به این مطلب هم اشاره شود که آقای بندپی با برگزاری همایش ها و سمینارهایی با اموال بیت المال، برای مدیران ارشد خود هدایای گرانبهایی فرستاده است.

 

رستمیان همچنین گفت: کار تحقیق و تفحص ما به هیچ عنوان سیاسی نیست و به مخالفت و یا وابستگی به جناح و یا حزبی ندارد و این کار صرفا به دلیل  تضییع بیت المال است.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در پایان اظهار کرد: کسی که از پول و هزینه عصای یک معلول، اقدام به خرید خودرو لوکس می کند، چطور می تواند شستا و یا شرکت های بزرگ را به طور سالم هدایت و رهبری کند.

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر