کد خبر: 48713
A

پژمانفر: دولت مجلس را در جریان تصمیماتش قرار دهد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس امروز این سوال را دارد که از بسیاری از تصمیمات دولت مطلع نیست، چه برسد به مردم.

پژمانفر: دولت مجلس را در جریان تصمیماتش قرار دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ نصرالله پژمانفر با اشاره به اینکه مردم برای ما یک فرصت هستند و اگر حرف‌هایی که باید به مردم گفته شود، را به آن‌ها نگوییم و بین خودمان و مردم فاصله ایجاد کنیم، به نفع کشور نخواهد بود، اظهار کرد: رهبر در پیچیده‌ترین مسائل، هم در زمانی که امام رهبری انقلاب را داشتند و هم امروز که ما بیش از 20 سال از رهبری، مقام معظم رهبری  استفاده می‌کنیم، ارتباط عاطفی و تنگاتنگی با مردم داشتند و توانستند مسائل را حل و فصل کنند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید در ذهن رئیس جمهور تنها این باشد که مردم به او رای دهند اما ایشان پشت درهای بسته برای همه مسائل تصمیم گرفته و اقدام کنند، یکی از اشکالاتی که امروز به دولت آقای روحانی وارد بوده، پنهان بودن تصمیمات و پنهان‌کاری‌های دولت آقای روحانی نسبت به مردم، مجلس و افرادی است که گروه‌های مرجع هستند.

پژمانفر بیان کرد: مجلس امروز این سوال را دارد که از بسیاری از تصمیمات دولت مطلع نیست، چه برسد به مردم. با پنهان‌کاری از مردم و عدم ارتباط با آن‌ها، چیزی عاید ما نمی‌شود. اگر مشکلی داریم، باید با مردم صادقانه مطرح کنیم، مردم ما در این موضوع سعه‌صدر خواهند داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم می‌بینند که فضای کشور یک فضای متلاطم بوده و این فضا نشان‌دهنده این است که هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات مردم وجود ندارد، مردم می‌بینند که هیچ اتفاقی در دنیا، حوزه بین‌الملل و داخل کشور نیفتاده و در یک روز سکه 500 هزار تومان گران می‌شود.

وی ادامه داد: امروز عدم پاسخگویی رئیس جمهور نسبت به مسائلی که در مجلس طرح سوال می‌شود، تلاش برای اینکه به شکلی امکان طرح سوال ایجاد نشود و همچنین عدم برقراری ارتباط در تریبون‌های رسمی، نشان‌دهنده این است که دولت پاسخی در مقابل ضعف‌ها و مشکلات ایجاد شده برای مردم ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و قوا باید در ارتباط با وظایفی که دارند، با مردم ارتباط داشته باشند، عنوان کرد: نمایندگان و افرادی که مستقیم از طرف مردم انتخاب می‌شوند باید با مردم ارتباط داشته باشند. دولت و مجلس نیز از طریق آرای مردم انتخاب می‌شوند، بنابراین همه آن‌ها باید اینگونه باشند نه اینکه پشت درهای بسته بدون اینکه فضاهای رفتاریشان شفاف باشد، اقدام کنند.

پژمانفر اضافه کرد: البته در جامعه برخی مسائل طبقه‌بندی وجود دارد که باید در این زمینه مراعات و دقت شود اما اینکه ما در جامعه حرف‌هایی را که در ارتباط با این مسائل می‌توان منتقل کرد را انتقال ندهیم، اصلا از طرف مردم قابل دفاع نیست./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر