کد خبر: 4889
A
نماینده مجلس نهم:

اصولگرایان روی کاندیداتوری جلیلی به وحدت می رسند

یک نماینده سابق مجلس معتقد است که اصولگرایان بعید است بخواهندآنطور که می‌گویند روی یک گزینه ناشناخته به وحدت برسند زیرا این کار قطعا شکست آن‌ها را در پی خواهد داشت

اصولگرایان روی کاندیداتوری جلیلی به وحدت می رسند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، محمدعلی اسفنانی، نماینده مجلس نهم طی گفت‌وگویی و با اشاره به برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه که از شواهد و قرائن پیداست بعید به نظر می‌رسد که اصولگرایان مجدد بتوانند به یک اتفاق نظر برسند، توافقی که بر اساس آن گزینه ای را انتخاب کنند که توان مقابله با گزینه‌های مطرح از جمله حسن روحانی را داشته باشد.

 

وی افزود: البته حدس و گمان‌ها مقرون به اتفاق بوده اما مسلم است که اصولگرایان در گذشته ثابت کرده اند نمی توانند به یک اتفاق نظر کلی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات مجلس نتوانستد به وحدت لازم دست پیدا کنند و بعید است که برای انتخابات ریاست جمهوری نیز به وحدت برسند و یا اینکه بتوانند یک گزینه رای آور را انتخاب کنند.

اسفنانی با بیان اینکه بعید است اصولگرایان در انتخابات از چهره‌های شناخته شده استفاده کنند، خاطرنشان کرد: ما تا انتخابات ریاست جمهوری 6 ماه بیشتر فرصت نداریم و کشوری 80 میلیون نفری با وسعت بسیار بالا و تعدد شهرها و روستاها را دارا هستیم ، به همین دلیل شدنی نیست که اصولگرایان بخواهند از یک چهره ناشناخته استفاده کنند و طبیعی است که تحت هیچ شرایطی احتمال برد چنین گزینه‌ای وجود ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره به گزینه‌های مطرح شده این جریان گفت:برخی از آن‌ها مانند احمدی‌نژاد انصراف دادند، افراد دیگری مانند باهنر که خود وی اعلام کرده است برنامه‌ای ندارد اما امکان دارد روی وی وحدت صورت بگیرد و با اصرار او را وارد عرصه انتخابات کنند.

وی ادامه داد: معتقدم بارزترین گزینه اصولگرایان برای انتخابات 96 آقای سعید جلیلی است و برخی دیگر نیز ضرغامی را معرفی کرده اند که او هم حضور در انتخابات را رد کرده است. البته حضور آقای قالیباف را هم بسیار بعید می‌دانم. ولی با این شرایط اگر بخواهند به گفته خودشان به گزینه غیر مطرح روی بیاورند به نظر می‌رسد به سراغ وزرای احمدی نژاد بروند.

اسفنانی در ادامه با بیان اینکه روحانی در این چندماه پایانی کمبودهایی که در 3سال گذشته وجود داشته را جبران کند، خاطرنشان کرد: روحانی و تیم وی اگر می‌خواهند 4 سال دیگر در پاستور بمانند باید نواقصی که باعث کدورت شده را برطرف کنند و وضعیت را تغییر دهند تا ان شالله  آن چیزی که مطلوب جامعه است، رخ دهد.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر