کد خبر: 48895
A

باهنر: عبور از روحانی خیانت است/ اصلاح‌طلبان تنها زیرآب دولت را می‌زنند و موضوع عبور از روحانی را مطرح می‌‌کنند

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: بنده معتقدم کسی که تلاش می‌کند قدرت دولت مستقر از ۶۰‌درصد به ۴۰‌درصد کاهش پیدا کند آن فرد خائن به مملکت، نظام، انقلاب و خون شهداست، زیرا دولت در رقابت با کشور‌های دیگر کار می‌کند.

باهنر: عبور از روحانی خیانت است/ اصلاح‌طلبان تنها زیرآب دولت را می‌زنند و موضوع عبور از روحانی را مطرح می‌‌کنند

 دیده بان ایران: نایب‌رئیس سابق مجلس در ارتباط با پروژه دولت در سایه که توسط عده‌ای مطرح می‌شود اظهار کرد: آرزو می‌کنم زمانی فرابرسد که دولت در سایه وجود داشته باشد زیرا این موضوع نشان‌دهنده ارتقای سیاسی یک کشور است یعنی حزب اکثریت حاکم باشد و حزب اقلیت، دولت در سایه داشته باشد، اما در کشور ما چنین چیزی وجود ندارد.

محمدرضا باهنر گفت: رسانه‌های سیاسی و موضع‌دار باید ارگان یک حزب باشند، اما بسیاری از رسانه‌های ما خودشان حزب هستند و مواضع خاص خود را دارند و کارکرد اکثر رسانه‌ها کارکرد حزبی است، اما به‌دلیل اینکه چارچوب، قانون و مقررات خاصی وجود ندارد گاهی اوقات از مسیر منحرف می‌شوند.

 

وی در خصوص اینکه جریانی خاص در5 سال گذشته در جهت تخریب دولت قدم برداشته خاطرنشان کرد: در دولت فعلی هرچه حمایت از آقای روحانی وجود دارد از سوی اصولگرایان است و اصلاح‌طلبان تنها زیرآب دولت را می‌زنند و موضوع عبور از روحانی را مطرح می‌‌کنند.

وی ادامه داد: دفاعیاتی که بنده در دوره ریاست‌جمهوری آقای روحانی طی این چند سال داشته‌ام از بسیاری از اعضای هیات دولت بهتر بوده و همچنین در مصاحبه‌های اخیر خود از او دفاع کرده‌ام و اصلا هم این موضوع مطرح نیست که چون سیاست خارجی آقای روحانی یا عملکرد و کارکرد او بهبود پیدا کرده است از او دفاع کرده‌ام.

این نماینده سابق مجلس ابراز کرد: البته اگر مشکلاتی وجود دارد به‌دلیل روندی است که طی 30 سال اخیر رخ داده و به این دولت به ارث رسیده است.

می‌توانم ادعا می‌کنم بحران اقتصادی در 30 سال گذشته در مسائل جاری اقتصادی و بحران اقتصادی هر 8 سال تکرار شده است. باهنر در مورد تخریب‌هایی که علیه روحانی صورت می‌گیرد، گفت: اینکه تصور می‌شود اخیرا به‌دلیل تغییر برخی از مواضع سیاسی آقای روحانی اصولگرایان طرفدار او شده‌اند اینطور نیست.

همه باید بدانند زمان انتخابات در هر حزب سیاسی که هستیم رقابت‌هایمان باشگاهی و از نوع طرفداری قرمز و آبی است، اما زمانی که انتخابات برگزار می‌شود و رئیس‌جمهوری انتخاب می‌شود همه ما باید تبدیل به تیم ملی شویم همه سیاست‌ورزان و کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب و ایران دارند زمانی که رئیس‌جمهوری مستقر می‌شود باید به‌عنوان تیم ملی به آن نگاه کنند.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: بنده معتقدم کسی که تلاش می‌کند قدرت دولت مستقر از 60‌درصد به 40‌درصد کاهش پیدا کند آن فرد خائن به مملکت، نظام، انقلاب و خون شهداست زیرا دولت در رقابت با کشورهای دیگر کار می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر