کد خبر: 48948
A

پا فشاری باشگاه خبرنگاران جوان روی انتشار یک خبر/ فایل صوتی "سلیمانی راد" را در اختیار داریم!!

اشتباه سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در اعلام خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران متاسفانه از سوی برخی رسانه ها، اشتباه باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد.

پا فشاری باشگاه خبرنگاران جوان روی انتشار یک خبر/ فایل صوتی "سلیمانی راد" را در اختیار داریم!!

به گزارش دیده بان ایران؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: روز گذشته رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با بازداشت از اعضای شوراهای استان تهران اظهار کرد: در طول یک ماه اخیر 9 تن از اعضای شورهای اسلامی استان تهران به علت تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت شدند.

سلیمانی راد همچنین گفته بود که 6 عضو شورای روستاهای استان نیز به دلیل تبانی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعمال خارج از ضوابط قانونی بازداشت و سلب عضویت شدند و یک نفر از اعضای شورای شهر تهران نیز به همین دلیل بازداشت شد.

اصلاحیه استانداری پس از اعلام خبر

در پی انتشار این خبر طی تماس مجدد با سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وی اعلام کرد که اعلام خبر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر تهران اشتباهی سهوی از جانب وی بوده و خواستار اصلاح خبر شد.

در پی انتشار این خبر، رسانه های مختلف سعی در رمز گشایی از نام عضو بازداشتی شورای شهر تهران داشتند و بر همین اساس تماس هایی با اعضای این شورا گرفتند.

نکته جالب در همه این خبرها این بود که رسانه ها به نقل از اعضای شورای شهر تهران به تکذیب خبر باشگاه خبرنگاران پرداختند و خبرها را طوری تنظیم کردند که گویی اشتباه از جانب باشگاه خبرنگاران جوان رخ داده است. حال آنکه به اذعان روابط عمومی استانداری و با استناد به فایل صوتی موجود کاملا واضح است که اشتباه رخ داده از سوی سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بوده است.

این در حالی است که باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل صوتی سلیمانی راد را در اختیار دارد و در آن به صراحت عنوان شده یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز جزو بازداشت شدگان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر